bluks Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Mam problem. Sprawa wygląda w ten sposób że mam przycisk o nazwie Pełny_ekran_wł. Chcę aby po kliknięciu zmieniał się w Pełny_ekran_wył Jest to na spritach(z konieczności). Dobrze by było aby Zmiana była zapisana w pliku np. .ini. Pomocy :crying: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 o ile wiem zmienianie rozdzielczości podczas gry nie jest możliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 to daj klocka "change sprite" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 a jemu chodziło o sprity a ja myślałem ze o rozdizielczość XD... w create: GML ok="Pełny_ekran_wł"; step: GML if (mouse_chceck_pressed(vk_left)) { if (ok="Pełny_ekran_wł") { ok="Pełny_ekran_wył"; } else { ok="Pełny_ekran_wł" } } sprite_index=ok; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Po pierwsze ma mi zmieniać obiekt. Po drugie zmiana rozdzielczości w czasie gry jest możliwa. A co gorsze że nie wiecie, jest w klockach. <_< I po trzecie informacje który obiekt jest na mapie i czy jest włączony tryb pełno ekranowy czy nie ma być zapisane w pliku np. .ini Co mieliście z czytania ze zrozumieniem w szkole? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 ja ci tu wymyślam przykład a ty jeszcze wybrzydzasz.. Dobra masz tu na obiekt: create: GML ok=true; GML if (mouse_check_button_pressed(vk_left)) { if (ok=true) { ok=false; with(włączony){instance_destroy();} insatnce_create(0,0,Wyłączony); } else { ok=true; with(wyłączony){instance_destroy();} instance_create(0,0,Włączony); } } Jutro ci dodam do ini... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Mu chodzi o to aby opcja pełny ekran była zapisywana, w pliku .ini, a nie zrobić taki przycisk musisz to zrobić tak w obiekcie obj_globalne wpisujesz GML global.pelny=0// oprócz niej wpisujesz jeszcze inne zmienne globalne</span></span> Gdy wciśniesz obiekt obj_pelny: GML global.pelny = 1 w step tego obiektu: GML if global.pelny = 1 {window_set_fullscreen} else {window_get_fullscreen() /* tego polecenia nie sprawdzałem*/}</span> teraz w przycisku zapisz gdy wciśnięty: GML ini_open( 'opcje.ini' ) ini_write_real('opcje,'pelny',global.pelny); ini_close();</span></span> gdy włączasz grę GML ini_open( 'opcje.ini' ) lives=ini_read_real('opcje','pelny','global.pelny' ); ini_close() jak nie będzie działało to poczytaj tu: https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 tak tak lives=ini_read_real('opcje','pelny','global.pelny' ); to jest na wczytywanie :P Afa no fakt to ma być na wczytywanie... Ale i tak mu nie wczyta ponieważ musi to być zamiast tego: GML lives=ini_read_real('opcje','pelny','global.pelny' ); to: GML global.pelny=ini_read_real('opcje','pelny','global.pelny' ); Przy zapisie tez jest zle: GML ini_write_real('opcje,'pelny',global.pelny);</span> zmien na to: GML ini_write_real('opcje','pelny',global.pelny); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 masz racje dawka zrobiłem jeszcze parę błędów w tym kodzie. Ale przed chwilą zakończyłem prace nad przykładem działa w 99,9% https://gmclan.org/uploader/4321/fullscreen.rar E. Najlepiej wypakuj wszystko do jednego folderu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się