ussnimitz Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Jaki jest kod na to że po naciśnięciu przycisku pojawia się scr_animacja1 potem strzał potem scr_animacja2 i wraca do stanu początkowego czyli kończy animacje1 ? Bardzo proszę o ten kod.(gml) (może też być na klockach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 if keyboard_check_pressed(vk_control) { draw_sprite(sprite0,image_index,x,y); exit; STRZAŁ; } if keyboard_check_released(vk_control) { draw_sprite(sprite1,image_index,x,y); exit; } coś takiego? nie chce mi sie patrzec;p ale zobacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 wybrany sprite pojawia się na 0,5s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 możesz pokombinowac z animation end Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 spróbuje Edit: Przedstawie ci tą sytuację bo źle wyszło. Najpierw jest obj_gracz (animacja szkieletowa) i chce żeby on zniknoł a pojawił się obj_gracz2. Dokładnie o to mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 no to daj klocek change instance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 już spróbuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Teraz inny problem. Kamera ma błąd bo znika o_gracz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 to może zmień tylko sprita daj klocek "change sprite" w moim uploaderze masz przykład https://gmclan.org/up5710.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 jeszcze pokombinuje Edit: usunąłem kamerę i wszystko wydawało się dobrze ale obraz podąża tylko za graczem jak jest o_gracz (ten co biega) a jak jest po zmianie na o_gracz2 (ten co strzela) to nie podąża za nim. Także kolejny problem jak zrobić żeby po zmianie też podążał obraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 To zrób tylko jeden obiekt i zmieniaj mu tylko sprita za pomocą klocka "change sprite" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Strasznie się rozpisałem ale może ktoś przeczyta i mi pomoże. ale napisałem że ten drugi ma strzelać a ze sprite nie da rady strzelać chyba no i chodzić także trzeba coś wykombinować w roomie mogę ustawić żeby podążał za 1 obiektem a kamerkę że za 2 ale wtedy błędy wyskakują i dlatego chcę jakiś kod że po naciśnięciu klawisza kamer przestaje podążać za obiektem a po naciśnięciu zaczyna podążać znowu. Chodzi o to że podąża za o_gracz naciskam control i przestaje podążać potem naciskam alt i znowu zaczyna podążać (tylko nie key pressed ani realassed tylko keyboard_check bo w tym samym czasie przy naciśnięciu tych guzików o_gracz znika i się pojawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Sprawdź mój przykład i powiedz czy o to ci chodzi. http://www.gmclan.org/up5710.html Po co ci dwa obiekty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 nie wiem ale to chyba wina mojej przeglądarki że oprócz zapytajników nic niewidze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Kliknij PPM i daj "Zapisz element docelowy jako" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 sory pomyłka jest zapisz element docelowy Tylko czym to otworzyć GM się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Jaką masz wersję ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 game maker 6.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 ja to zrobiłem w GM7 - ściągnij go i otworzysz. I ściągnij jeszcze raz z mojego uploadera ten przykład bo teraz jest poprawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 już sobie z problemem przemiany poradziłem teraz mi trzeba żeby po naciśnięciu ctrl kamera przestała iść za o_gracz a po naciśnięciu alt żeby znowu za nim szła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Zrób sobie zmienną view_chodzi i step: if(view_chodzi=1) view_object=o_gracz W evencie Key Press Ctrl: view_chodzi = 0 A w Key Press Alt: view_chodzi = 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 ok wielkie dzienki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się