cysior Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Jak zrobic zmienną która ma wartosć =1 tylko na czas collision z innym obiektem? np. hero dotyka platformy [zmienna = 1] zchodzi z niej [zmienna =0] Z góry dzieki za pomoc :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Można zrobić na przykład tak: if(distance_to_object(platforma) < 2) && (x > instance_nearest(x,y,platforma).x) zmienna = 1 else zmienna = 0 Daj to w evencie step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Można zrobić na przykład tak: if(distance_to_object(platforma) < 2) && (x > instance_nearest(x,y,platforma).x) zmienna = 1 else zmienna = 0 Daj to w evencie step. Niestety do mojego projektu gry to nie pasuje, dlatego prosze o rozwiazanie z eventem collison ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Banał. Step: zmienna = 0 Collision: zmienna = 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Banał. Step: zmienna = 0 Collision: zmienna = 1 Oczywiście, nie Step, a Begin Step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 @up w Step i w Begin Step działa :) Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się