Sev69 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam znowu! :bye1: Tym razem mam całkowicie inny problem.Chce aby po wciśnięciu i przytrzymaniu klawisza(np.numpad3) pojawiało się okienko (obok gostka) które będzie pokazywać cztery itemy i strzałki im przyporządkowane , a po wciśnięciu danej strzałki item został wybrany i gotowy do użytku pod klawiszem numpad2.Kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać,pliz help! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 U bohatera GML (Create) select = 0; GML (Draw) if( keyboard_check( vk_numpad3 ) ) { draw_sprite( spr_okienko, 0, x, y ); // rysuj tu tez itemki if( keyboard_check( vk_left ) ) select = 1; if( keyboard_check( vk_right ) ) select = 2; if( keyboard_check( vk_up ) ) select = 3; if( keyboard_check( vk_down ) ) select = 4; } Teraz przy kliknięciu numpad2 sprawdź jaką wartość ma select i używaj odpowiedniego itemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sev69 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Dzięki Nobody :thumbsup: Kod działa, jak będę miał jakieś zastrzeżenia to napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi