trolu122 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 mam dwa rodzaje podłoża -> obj_block, obj_platform obj_block ma solid i nasz bohater w stepie ma takowy kod GML if (place_meeting(x,y+1,obj_block)=false) {gravity=grawitacja} if (place_meeting(x,y+1,obj_block)=true) {gravity=0} problem dotyczy klocka obj_platform, chce aby bohater z nim nie kolidował ale kiedy spada na jego powierzchnie to klocek dziala jak platforma GML if collision_rectangle(x,y+sprite_height/2+1,x+sprite_width,y+sprite_height/2+1,obj_platform,1,1) and !vspeed < 0 { gravity = 0 vspeed = 0 } próbowałem cos takiego ale nie dziala :/ jak to poprawic? ewentualnie zrobic inaczej? ważne tylko żeby: obj_platform nie byl solid, bohater utrzymywał sie na jego górnej powierzchni i mógł na niego wskoczyc od spodu, orgin bohatera ustawiony w centrum sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się