gothicner Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam! mam taki poblem: używam przykładu czołg i jego lufa i wyskakuje mi taki błąd jak włączam gre: GML image_angle: This variable is only available in the Pro Edition.z góry dziękuje za pomoc! :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Jest to pro edition. Jak włączasz GM'a to wyskakuję takie okienko i tam możesz wejść na stronę i go kupić. Możesz także po prostu wbić na yoyogames. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 A może nie ma Pro wersji? Weź se słownik i zobacz :jezor: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 A może nie ma Pro wersji? Weź se słownik i zobacz :jezor: . No mówię! To okienko mu się pokazało, bo ta funkcja jest w pro edition. Mówię mu tylko jak ją ma zdobyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 No mówię! To okienko mu się pokazało, bo ta funkcja jest w pro edition. Mówię mu tylko jak ją ma zdobyć... czyli musze sie zarejestrować? a nie da sie tego obejść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Owszem da się. Masz 12 punk faq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Owszem da się. Masz 12 punk faq On właśnie tak zrobił i wyskoczyło mu takie okienko jak w pierwszym poście... Właśnie do 12 punktu FAQ jest potrzebne pro edition... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 przeczytaj do końca Lub dla wersji niezarejestrowanej. Tworzymy animację obracającego się ludzika (można do tego użyć opcji 'Animation->Roation sequence' w 'Edit sprite' ). A następnie wpisujemy w STEP:gml:direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y) image_single = direction * image_number/360; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 przeczytaj do końca Lub dla wersji niezarejestrowanej. Tworzymy animację obracającego się ludzika (można do tego użyć opcji 'Animation->Roation sequence' w 'Edit sprite' ). A następnie wpisujemy w STEP:gml:direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y) image_single = direction * image_number/360; a w tym rotation seqence mam wybrać counter czy to drudie? i na jakich ustawieniach"liczbowych"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Te Twoje "ustawienia liczbowe" nie są ważne.Kod się do nich dostosuje.Musisz wybrać Counter-Clockwise(odwrotnie do ruchów wskazówek zegara). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Te Twoje "ustawienia liczbowe" nie są ważne.Kod się do nich dostosuje.Musisz wybrać Counter-Clockwise(odwrotnie do ruchów wskazówek zegara). okej doszedłem do tego wszystko(prawie) okej. No bo lufa nie porusza sie jak lufa czołgu tylko wokół własnej osi. No a pozatm czołg jedzie a lufa se zostaje kilometr od niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się