Skocz do zawartości

lufa czołgu


gothicner

Rekomendowane odpowiedzi

przeczytaj do końca

Lub dla wersji niezarejestrowanej. Tworzymy animację obracającego się ludzika (można do tego użyć opcji 'Animation->Roation sequence' w 'Edit sprite' ). A następnie wpisujemy w STEP:gml:direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y)

image_single = direction * image_number/360;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj do końca

Lub dla wersji niezarejestrowanej. Tworzymy animację obracającego się ludzika (można do tego użyć opcji 'Animation->Roation sequence' w 'Edit sprite' ). A następnie wpisujemy w STEP:gml:direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y)

image_single = direction * image_number/360;

 

 

a w tym rotation seqence mam wybrać counter czy to drudie? i na jakich ustawieniach"liczbowych"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Twoje "ustawienia liczbowe" nie są ważne.Kod się do nich dostosuje.Musisz wybrać Counter-Clockwise(odwrotnie do ruchów wskazówek zegara).

 

 

okej doszedłem do tego wszystko(prawie) okej. No bo lufa nie porusza sie jak lufa czołgu tylko wokół własnej osi. No a pozatm czołg jedzie a lufa se zostaje kilometr od niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...