gothicner Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam! jestem początkującym i chce zrobić dwie żeczy. Mianowicie 1. Podążanie kamery za postacią 2. "ograniczyć" lub jak kto woli zmniejszyć kamere(czyl tak że bedzie mniejszy ekran ale cały room). Ale nie moge znaleść zakładk "views". Prosze kogokolwiem o wysłanie screenshota na którym bedzie zaznaczona owa zakladka. Oto mój room http://pl.tinypic.com/view.php?pic=52o1l5&s=5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Haha to najgorszy temat jaki czytam :P Musisz włączyć w pierwszej zakładce gamemakera advance mode. I wtedy w zakładkach roomu pojawi się "views". Jak nie wiesz jak go włączyć to zajrzyj do dokumentacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 włącz sobie advance mode.. Jak byś nei wiedział to File->Advance Mode Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 1.: Wchodzisz w room, tam zakladka views... Zaznaczasz enable use of views, visible when room starts, u dolu object following dajesz goscia i hbor vbor to odstep, z jakim ma sie przesuwac ekran przed i obok goscia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 ha dzięki, już zastanawiałem się nad tworzeniem podobnego tematu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...