Skocz do zawartości

Oś z


Mrównica

Rekomendowane odpowiedzi

Wcale nie potrzebna Ci będzie oś Z. Zrób normalne obrazki w izometrii

Oś Z ułatwi ci robotę jak cholera w tym przypadku.

 

jak zrobić skaczącą kulkę w izometrii.

 

GML (create)
z=0;

zspeed=0;

GML (step)
if(z<=0 and zspeed<=0)

{

z=0;

zspeed=0;

}

else

{

zspeed-=0.25;

if(zspeed<-12) zspeed=-12;

z+=zspeed;

}

GML (draw)
draw_set_color(c_black);

draw_circle(x,y,7,0);

draw_set_color(c_white);

draw_circle(x,y-z,7,0);

GML (spacja)
if(z=0)

{

zspeed=8;

}

 

zspeed to prędkość poruszania się w osi z - jeśli jest mniejsza od z, to spada, większa - szybuje w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...