Mrównica Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Witam, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób w Game Makerze tworzyć gry podobne do takiej: Wiem, że potrzebowałbym prócz osi x i y również osi z, ale nie wiem jak ją zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Wcale nie potrzebna Ci będzie oś Z. Zrób normalne obrazki w izometrii :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrównica Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Hmm... tzn.? ^^'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Hmm... tzn.? ^^'' Sprity ala Tibia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Wcale nie potrzebna Ci będzie oś Z. Zrób normalne obrazki w izometrii Oś Z ułatwi ci robotę jak cholera w tym przypadku. jak zrobić skaczącą kulkę w izometrii. GML (create) z=0; zspeed=0; GML (step) if(z<=0 and zspeed<=0) { z=0; zspeed=0; } else { zspeed-=0.25; if(zspeed<-12) zspeed=-12; z+=zspeed; } GML (draw) draw_set_color(c_black); draw_circle(x,y,7,0); draw_set_color(c_white); draw_circle(x,y-z,7,0); GML (spacja) if(z=0) { zspeed=8; } zspeed to prędkość poruszania się w osi z - jeśli jest mniejsza od z, to spada, większa - szybuje w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się