Skocz do zawartości

Realistyczny system zwłok


Rekomendowane odpowiedzi

Witam po długiej przerwie, znów wziąłem się za robienie gier i mam pytanie:

Chcę wykorzystać przykład PsichiXa do zrobienia ciekawego efektu zwłok ale jak zrobić:

*nałożenie tekstur ciała na "kości" Ragdolla.

*specyficzne, różnorodne układanie się ciała po "śmierci bohatera(różne ułożenie rąk nóg itp. żeby było to losowe)

* i jeszcze jedno chcę zrobić taki efekt, że jeśli ciało upada w pobliżu jakiegoś obiektu solid, to żeby ręce lub nogi ukladały się tak, alby nie wjeżdżały na obiekt i jak zrobić, żeby jak trafię w zwłoki np. w rękę/nogę, to żeby ta ręka/noga się przesuneła.

 

Za pomoc oferuję credits.

 

Dodam jeszcze że efekt będzie wykorzystany w grze Top-Down

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...