MaciekK Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Jak zrobić, żeby obojętnie czy mam maksymalną ilość hp 30 czy 100 pasek życia jest tak samo długi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 draw_healthbar(dlugosc1,y,dlugosc2,y2,hp/maxhp*100,c_red,c_red,c_red,0,false,false); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 No to to wiem ale na przykład mam pasek do hp, który ma 100 pixeli bo mam 100 hp więc dobrze. I mam też do mp jej jest max 30. I na ten kod też pojawia mi się 100 pixelowy pasek tylko że zapełniony do 30 tak jak bym miał 30 mp ze 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 jak dasz mana/maxmana*100 i masz wartosc mana taka sama jak maxmana to nie narysuje ci 1/3 paska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Aha bo ja nie mam takiej wartości. Tylko miałem mp. Dzięki za pomoc. Ej ale teraz w ogóle nie zmienia koloru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Czy podał by mi ktoś kod do paska życia, w którym obojętnie czy ma się 100, czy 50 max hp zawsze jest tak samo długi ale gdy hp się odejmuje jeden kolor paska się zmiejsza. Bo ja znalazłem taki kod ale w nim nie zmienia się żaden kolor. draw_healthbar(x-50,y-25,x+50,y-15,maxhp*100,c_black,c_red,c_yellow,0,1,1) Proszę o pomoc. Człowieku, dopiero co zakładałeś identyczny temat! Nie mogłeś w tamtym napisać? Na razie daruję, ale żeby mi to było ostatni raz! Tematy oczywiście połączyłem. Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 GML CREATE: hp=100; STEP: color=make_color_rgb(hp,hp,hp); DRAW: draw_healthbar(x-50,y-25,x+50,y-15,100,color,color,color,0,1,1) Pokombinuj z argumentami funkcji make_color_rgb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 a co to jest (hp,hp,hp)? Bo u mnie to niedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 To są argumenty funkcji, kolejno: składowa czerwona, zielona, niebieska. Przyjmują wartości od 1 do 255. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 czyli, że mam tak zostawić czy wpisać jakieś kolory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Jeśli efekt ci odpowiada to możesz zostawić, a jak nie to pokombinuj. To ustala składowe RGB po wartości hp bo ją dajemy jako argument. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 aha a wiesz może jak zrobić żeby najpierw było żółte. I to co zostaje po żółtym jest czarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się