g-Enjoy Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Tytuł: Lime Engine Opis: Limey jest silnikiem, na którym będzie działała każda gra napisana w Game Frameworku. Przeznaczony dla gier 2D i 3D, wspierający DirectX 8 - DirectX 9 oraz OpenGL. Limey składa się z 8 modułów: LimeyPhys - Moduł fizyczny. Limey2D - Moduł graficzny (2D). Limey3D - Moduł graficzny (3D). LimeyUI - User Interface. LimeySound - Moduł dźwiękowy. LimeyNetworking - Moduł sieciowy. LimeyAI - Moduł "sztucznej inteligencji". LimeyPAWN - Scripting. :F Także no. To jakby jeden z newsów nt. GF. Aha, zapomniałbym. Limey i Game Framework są pisane w C#, nie w Delphi. Autorzy: Programowanie: Lime Entertainment Grafika: Lime Entertainment Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 czy nazwa scriptingu nie zapożyczona czasem z skryptu pisania map do SAMP'a? :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Coś mi się wydaje, że to nie jest prawdziwy screen, tylko go w Photoshopie skleiłeś >:O MOCKUPOM NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Coś mi się wydaje, że to nie jest prawdziwy screen, tylko go w Photoshopie skleiłeś >:O MOCKUPOM NIE Powtarzam enty raz. Photoshop śmierdzi. GIMP ftw. @Farkraj: Ehm, to nie autorzy SAMP'a stworzyli PAWN'a. Możesz go spotkać w wielu innych grach i silnikach, np. w Source. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 z opisu bardzo dużo się dowiedzieliśmy. tylko jakieś domysły co będzie ten Lime Engine potrafił, że będzie w C# i będzie wspierał DirectX. brak screenów - domyślam się, że zapowiedź pisana jest przed rozpoczęciem prac. to mogłeś wcisnąć w pojedynczym poście w tamtym temacie, a nie pisać nowy. nie oceniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 z opisu bardzo dużo się dowiedzieliśmy. tylko jakieś domysły co będzie ten Lime Engine potrafił, że będzie w C# i będzie wspierał DirectX. brak screenów - domyślam się, że zapowiedź pisana jest przed rozpoczęciem prac. to mogłeś wcisnąć w pojedynczym poście w tamtym temacie, a nie pisać nowy. nie oceniam. Pamiętaj, że rozpoczęcie prac nie daje rezultatu, dopiero w połowie coś się pokazuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Czego się czepiacie ? Przecież to silnik to tego Game Framewrok'u który dopiero wyjdzie, według mnie chyba takich silników nie powinno się oceniać do póki nie będzie tego głównego "programu" w którym uruchomimi ten silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 krytykuję ilość informacji, która została podana w tej zapowiedzi. poza tym, że to istnieje, wiemy niewiele więcej, czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Photoshop śmierdzi. GIMP ftw.Podaj mi trzy przydatne funkcje GIMPa, których nie ma w Photoshopie. Później ja będę wymieniał, ok... :) ? Jedyną przewagą GIMPa nad psem jest licencja i większa liczba obsługiwanych formatów plików (przy okazji, gimp nie dodaje do plików śmieci jak photoshop :P). Bynajmniej takie jest moje zdanie. Interfejs też gorszy ;x Topic: Jedyne, co mogę ocenić - logo, głupie ;x Na jakim etapie prac jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 @UP: Projektowania, zgaduje po opisie, jak i założeniach w nim zawartych :) A z tymi modułami.. albo walić to, bo wyjdzie zaraz że mam wielkie ego xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Podaj mi trzy przydatne funkcje GIMPa, których nie ma w Photoshopie.Photoshop po prostu rozleniwia użytkowników, masę rzeczy, które w Gimpie robi się ręcznie (cienie!1), w Photoshopie masz na wyciągnięcie dwóch kliknięć. Stąd g-Enjoy wygląda mi na kogoś, kto używa Photoshopa. :) To wiele mówi o człowieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Photoshop po prostu rozleniwia użytkowników, masę rzeczy, które w Gimpie robi się ręcznie (cienie!1), w Photoshopie masz na wyciągnięcie dwóch kliknięć. Stąd g-Enjoy wygląda mi na kogoś, kto używa Photoshopa. :) To wiele mówi o człowieku. Nie używam Photoshopa i nie mam zamiaru nawet go kupić. @Jaklub: Nie. :F @Dawidds: Zależy dla kogo. Mi bardziej pasuje interfejs gimpa. Zamykam, otworzę dopiero jak będą większe informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi