pamparampa Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 mam taki problem. mam skrypt GML if(keyboard_check_pressed(vk_anykey)&&!keyboard_check_pressed(vk_backspace)&&!keyboard_check_pressed(vk_enter)) {text1=keyboard_string; pos+=1} if(keyboard_check_pressed(vk_enter)) {text1='#'; pos+=1} draw_text(x,y,text1) znaki, które są w keyboard_string są dobrze, ale enter nie dodaje się do tego string. Próbowałem też "text1+='#';" ale też nie działa dobrze. W jaki więc sposób mam to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 lol to wciskasz np: 'A' - tekst1='A' potem wciskasz enter tekst1='#' albo tekst1='A#' a potem wciskasz 'Z' i tekst1='Z' .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 lol to wciskasz np: 'A' - tekst1='A' potem wciskasz enter tekst1='#' albo tekst1='A#' a potem wciskasz 'Z' i tekst1='Z' .. że jak? po co te 'Z' i 'A'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się