smarzeek Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wiem ze gdzies Byl taki temat, Jak Zrobic wybieranie Postaci., Ale Mi chodzi to Zmiane Sprita Postaci. Chodzi Mi oto, Ze Jak klikne object_Ball_Football To object_Ball_Blue zamienia swojego Sprite z Ball_Blue na Ball_Football Czyli Krotko Mowiac, Wybieranie Koloru etc. Kulki ktora bedziemy Grac w nastepnm/ych Room. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZG Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 w kliknięciu na ball_football dajesz: GML image_index=football //jeszcze może coś takiego, masz np: 5 piłek i: football = true; blue = false; [jakastam pilka] = false; [jakastam pilka] = false; [jakastam pilka] = false; A w kliknieciu na blue = true; a inne false, a w image_index sprite_blue itd. I w object piłka (ogólnie, bo wystarczy jeden object piłka, i dużo spritów) GML if (football) { image_index=sprite_football } else if (blue) { image_index=sprite_blue } else if (jakastam pilka} { image_index=spritejakastam pilka } else if (jakastam pilka) { image_index=jakastam pilka } // jeszcze jeden możesz sobie dorobić</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 object_ball_footbal Left Mouse Pressed: GML object_ball_blue.sprite_index = Ball_Football Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panboni Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 MZG, pomyliło ci się trochę. Gwoli ścisłości: image_index - liczba określająca numer klatki animacji sprite_index - sprite przedstawiający obiekt Mały błąd. ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się