1pietras Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Przy obrocie mojego samolotu w 3D kamera tylko obraca sie z "direction". Co trzeba uzyc aby kamera "obracala sie z samolotem" gdy robie np beczke. w d3d_set_projection_ext nie mozna obracac kamera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Pokombinuj z sinusami w 4 i 5 parametrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 wyglada na to ze parametry xup i yup sa po to. Jednak nie daje rady tego zrobic. Jest moze jakis przyklad do tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 masz rację, bo to jest związane głównie z wektorem "góry" kamery (czyli te:xup, yup, zup). Właśnie piszę coś dla Ciebie. Coś co na macierzach przeliczy Ci wszystkie 9 argumentów do funkcji kamery, aby projekcja działała poprawnie (bo inaczej będą odchylenia w widoku :P). Tak więc bądź cierpliwy, jeszcze dziś trafi to w Twoje ręce ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 zainwestuj w flaing symutator 2004 i w pada Co ma symulator do problemu opisanego powyżej? Warn. Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 A te xupy i yupy nie "popsuja" sie przy widoku z 3 osoby na samolot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 O właśnie, Twojego tematu szukałem :P zrobiłem dla Ciebie tą kontrolę kamery samolotu, jednak to jest ta prosta wersja, później zrobię tą zaawansowaną czyli taką całkowicie jak w symulatorach lotu (że poruszanie reaguje na nachylenie kamery) :P https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=18206 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Te pytanie powyzej jest nadal aktualne :jezor: w d3d_set_projection zamiast obiektu Camera postawilem player i kamera zaczela robic dziwne rzeczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 podeślij mi projekt na PW a ja go przeanalizuję, poprawię i opiszę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się