gorefest Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Chciałbym skonwertować model .mdl pochodzenia half-life do md2 lub: md3, md5, obj. Udało mi się jedynie programem Crafty, ale po otwarciu gmana model się zepsuł, dziwnie wygląda, moge dać screena poźniej :unsure: Po imporcie do .obj wygłada tak samo ;/ Po długich poszukiwaniach na google znalazłem stronę: http://www.kingpinforever.com/fredz/modelhltoq2.html ale jak zobaczyłem ile z tym roboty i że skina trzeba łączyć ręcznie to mi się odechciało ;/ Istnieją jakieś konwertery .smd do wyżej wymienionych formatów ? Próbowałem .mdl otworzyć w blenderze ale nie chce go otwierac ;/ I dobrze by było żeby model zachował animacje. Jakby co mam programy: Misfit model 3d, Milkshape 3d, q2modeler. Proszę o pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 HL2? Jeśli chcesz to w GM'a wsadzić to marzysz. =p Modele z HL2 mają za dużo poly jak na gieema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorefest Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Napisałem że half-life, te modele z hl2 mają jakieś inne formaty. Nie wsadzam tego w gma ;p Ja w ogóle się nie zajmuje gm. Wolę robić w pascalu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Napisałem że half-life, te modele z hl2 mają jakieś inne formaty. Nie wsadzam tego w gma ;p Ja w ogóle się nie zajmuje gm. Wolę robić w pascalu. Nie nie mają innych formatów. To też mdl. Oh i btw. Animacje są w osobnych plikach, z tego co pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorefest Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zrobiłem tego SS, oto on: Model się zepsuł, ale przynajmniej widać co ma gman w walizce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Milkshape 3d to ma. Tools/half life/decompile normal hl mdl file po wciśnięciu ok tam gdzie był wskazany plik .mdl będzie w ciul plików .smd file/import/half life smd (na samej górze) raczej animacje się nie zachowują, ale szkielet i przypisane vertexy do niego na 100% teraz możesz wyeksportować sobie do czegokolwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorefest Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Ok. Tylko czemu jak daje import to widze tylko kości modelu? Wcześniej było normalnie przed restartem milkshapa. Po exporcie na md2 plik zajmuje tylko 2 kb i podczas zapisu wyskakuje błąd że nie znalazł md2.qc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Nie szkodzi, plik md2 się utworzy. Być może importowałeś sekwencję "sequence" a najlepiej jest zdekompilować reference, sory zapomniałem ci powiedzieć. Przy dekompilacji odznacz "sequences". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorefest Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 No ale wcześniej nic odznaczać nie musiałem i dzialało. Teraz nie ma animacji ale były ;/ No dobra gman jest już w md2. Teraz jak go oteksturować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Stare tekstury od gmana przerób, są w razem z plikami .smd jako bitmapa. Jeśli jest jedna, to ok. Jeśli więcej, to masz kłopot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorefest Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 ich jest co najmniej z 20 ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 No to zrezygnuj z md2 bo nie obsługuje multitextur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorefest Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 To na jaki format to mogę zrobić żebym nie musiał się męczyć z teksturami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Md3 bodajże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się