GiedeK Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 var alp; alp=draw_get_alpha(); draw_set_alpha(alpha); if <warunek> //Jesli cos robi { alpha-=0.1; //To przygaszaj } else //Jesli nie { alpha+=0.1; //To rozjasniaj } //Kod rysowania draw_set_alpha(alp); mam problem z refreshem. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Masz: var alp; alp=draw_get_alpha(); draw_set_alpha(alpha); if <warunek> //Jesli cos robi { alpha-=0.1; //To przygaszaj } else //Jesli nie { alpha+=0.1; //To rozjasniaj } //Kod rysowania draw_set_alpha(alp); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiedeK Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 thanks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 wklepujesz do objektu który wyśwlietla ten napis który ma przygaszać PS. W stepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 No właśnie "chcem ale nie wiem jak tego użyć". Może by tak najpierw podstaw się nauczyć? alp jest tymczasową a alpha zmienną (nie wiesz o co chodzi, to zapraszam tutaj). Wpisz w miejsce "Kod rysowania" kod który rysuje to co ma być przygaszone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NebocK Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Niekumam tego czytałem to co napisałeś Mogłbyś zrobi przykład w gm(6) prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Eh, Tymuś, Tymuś :) . Tyle błędów xD . Nie spodziewałem się tego po tobie :P . Powinno być: var alp; alp=draw_get_alpha(); draw_set_alpha(alp); if <warunek> //Jesli cos robi { alp-=0.1; //To przygaszaj } else //Jesli nie { alp+=0.1; //To rozjasniaj } //Kod rysowania draw_set_alpha(alp); Poza tym, zrobiłem prosty przykład. Warunkiem jest, że pewna zmienna jest równa 1. O to link: http://members.lycos.co.uk/marmotsite/napis.gm6 Robiłem to na szybko, dlatego niedopracowane :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Jakich błędów? xD Pobiera aktualne alpha potem pobiera z zmiennej alpha i na koniec przywraca to aktualne x] Zrobiłem to po to aby inne obiekty nie musiały mieć kodu "draw_set_alpha(1)" aby były widoczne xD A jak chcesz na 1 zmiennej to tak: draw_set_alpha(alp); if <warunek> //Jesli cos robi { alp-=0.1; //To przygaszaj } else //Jesli nie { alp+=0.1; //To rozjasniaj } //Kod rysowania Czepiasz się xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiedeK Opublikowano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 draw_set_alpha nie istnieje, wiec musi byc po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 var alp, regulacja; alp=draw_get_alpha(); regulacja=0.1//Zmień wartość na taką jaka Ci odpowiada. draw_set_alpha(alpha); if <warunek> //Jesli cos robi { alpha-=regulacja; //To przygaszaj } else //Jesli nie { alpha+=regulacja; //To rozjasniaj } //Kod rysowania draw_set_alpha(alp); Naucz się może podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Tymon, ty zapominasz nazw zmiennych jakie używasz xD . Powinno być: var alp, regulacja; alp=draw_get_alpha(); regulacja=0.1//Zmień wartość na taką jaka Ci odpowiada. draw_set_alpha(alp); if <warunek> //Jesli cos robi { alp-=regulacja; //To przygaszaj } else //Jesli nie { alp+=regulacja; //To rozjasniaj } //Kod rysowania draw_set_alpha(alp); Za każdym razem definiujesz alp, a używasz alpha Oo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Kurde! Mam Ci to narysować? xD Chodzi o to aby po zmianie alpha i wykonaniu kodu przywrucić takie alpha jakie było przed wykonaniem kodu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Ale kod nie działa jak jest tam alpha gdzie ty podałeś xD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się