Templer Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Witam. Mam kod: GML switch (object_get_parent(id)) { case parent_wrog : typ = "wrog"; kolor_nick = global.config_wrog_nick_kolor; break; case parent_team : typ = "team"; kolor_nick = global.config_team_nick_kolor; break; case parent_sklep : typ = "sklep"; kolor_nick = global.config_sklep_nick_kolor; break; case parent_gracz : typ = "gracz"; kolor_nick = global.config_gracz_nick_kolor; break; default : typ = ""; kolor_nick = c_white; break; } Obiekt w którym jest wykonywany ma parent: parent_wrog. Ale zawsze się wykonuje kod który jest w default czyli zmienna typ jest pusta. Gdzie jest błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 switch (object_get_parent(id)) { case 0 parent_wrog : typ = "wrog"; kolor_nick = global.config_wrog_nick_kolor; break; case 1 parent_team : typ = "team"; kolor_nick = global.config_team_nick_kolor; break; case 2 parent_sklep : typ = "sklep"; kolor_nick = global.config_sklep_nick_kolor; break; case 3 parent_gracz : typ = "gracz"; kolor_nick = global.config_gracz_nick_kolor; break; default : typ = ""; kolor_nick = c_white; break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 object_get_parent przyjmuje za argument indeks obiektu, a nie instancji: GML object_get_parent(id.object_index) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Templer Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 switch (object_get_parent(id)) { case 0 parent_wrog : typ = "wrog"; kolor_nick = global.config_wrog_nick_kolor; break; case 1 parent_team : typ = "team"; kolor_nick = global.config_team_nick_kolor; break; case 2 parent_sklep : typ = "sklep"; kolor_nick = global.config_sklep_nick_kolor; break; case 3 parent_gracz : typ = "gracz"; kolor_nick = global.config_gracz_nick_kolor; break; default : typ = ""; kolor_nick = c_white; break; } Ten kod nie działa. Wywala taki błąd: FATAL ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 10 for object o_wrog: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 3: case 0 parent_wrog : typ = "wrog"; kolor_nick = global.config_wrog_nick_kolor; break; at position 9: Symbol : expected. PS. parent_wrog, parent_team, parent_gracz, parent_sklep to obiekty. object_get_parent przyjmuje za argument indeks obiektu, a nie instancji:GMLobject_get_parent(id.object_index) OK. działa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 switch (object_get_parent(id)) { case 0 : parent_wrog : typ = "wrog"; kolor_nick = global.config_wrog_nick_kolor; break; case 1 : parent_team : typ = "team"; kolor_nick = global.config_team_nick_kolor; break; case 2 : parent_sklep : typ = "sklep"; kolor_nick = global.config_sklep_nick_kolor; break; case 3 : parent_gracz : typ = "gracz"; kolor_nick = global.config_gracz_nick_kolor; break; default : typ = ""; kolor_nick = c_white; break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 object_get_parent przyjmuje za argument indeks obiektu, a nie instancji:GML object_get_parent(id.object_index) A teraz z łaski swojej, przeczytajcie to i się dostosujcie, bo kolega Tymcio ma rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się