Pawlos0991 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 jak zrobic zeby po najechaniu myszka na np. samochod pojawial sie tekst, ale nie okno show_message tylko tak jakby draw_text. Wiem ze da się draw_text tylko w evencie draw. A jak zrobić zeby w left mouse czy jakos tak dac ten draw_text, chyba ze jest inny kod odpowiedzialny za dawanie w innych eventach oprocz draw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 W evencie Mouse Enter (chyba tak) ustaw sobie jakąś zmienną na 1, a w Mouse Leave na 0. I w draw rysuj text zależnie od tego czy zmienna jest 1 czy 0 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Platyna, prościej: GML (Mouse Over) draw_text(<argumenty>) screen_refresh() Jednak licz się z tym, że pierw są wykonywane eventy nierysujące, a dopiero na końcu draw (z tego co wiem) więc jeśli nie będzie rezultatu, to zrób to co Platyna poradził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Dajesz w DRAW: GML if place_meeting(mouse_x,mouse_y,self) { draw_text(x,y,"Jakiś tam tekst") } BTW.LOL wszyscy w jednej minucie pisaliśmy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Dajesz w DRAW: GMLif place_meeting(mouse_x,mouse_y,self) { draw_text(x,y,"Jakiś tam tekst") } BTW.LOL wszyscy w jednej minucie pisaliśmy :) I każdy inną metodę :D O, a tej PsichiXa nawet nie znałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Sposób kolegi 47 nie wypali jeśli obiekt nie posiada maski. @UP: Widzisz, bo ja zawsze zaskakuje xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 I pamiętaj dać jeszcze w DRAW funkcje draw_sprite_ext(<argumenty_których_nie_chcę_pisać>) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Najlepsze są klocki :P Tworzysz objekt "text" i dajesz mu sprite tekstu jaki chcesz wyświetlić. Następnie w samolocie dajesz mysz: no button: Create objekt "text" w dowolnym miejscu. mouse leave: Destroy objekt "text". Pozdro :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Najlepsze są klocki :P Tworzysz objekt "text" i dajesz mu sprite tekstu jaki chcesz wyświetlić. Następnie w samolocie dajesz mysz: no button: Create objekt "text" w dowolnym miejscu. mouse leave: Destroy objekt "text". Pozdro :thumbsup: Nic głupszego nie dało się wymyślić? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Najlepsze są klocki :PTylko klocki Execute Code i Execute Script. Tworzysz objekt "text" i dajesz mu sprite tekstu jaki chcesz wyświetlićW edytorach grafiki ,tekst jest prawie zawsze z AA,kiedy namalujesz text ołówkiem to będzie po prostu brzydki ;) no buttonOn chciał kiedy najedziemy <_< Nie wierzę że masz 11 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlos0991 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 W evencie Mouse Enter (chyba tak) ustaw sobie jakąś zmienną na 1, a w Mouse Leave na 0. I w draw rysuj text zależnie od tego czy zmienna jest 1 czy 0 :P a jak napisać kod z ta zmienna 1 lub 0 GML draw_text(x,y,'jakis tekst'); { ??? } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 GML if(zmienna==1) { draw_text(x,y,'jakis tekst'); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlos0991 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 GMLif(zmienna==1) { draw_text(x,y,'jakis tekst'); } a w eventach mouse enter ma byc kod GML zmienna = 1 i w mouse leave GML zmienna = 0 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 GML if place_meeting(mouse_x,mouse_y,self) { zmienna = 1; } else { zmienna = 0; } Om to chodzi? To w stepie wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Pawlos, tak, dobrze myślisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlos0991 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 temat mozna zamknac. Skorzystalem z tego co napisal 47xxxxxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi