47xxxxxxxx Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Jak zrobić żeby zmienna " obj " była równa ID najbliższego objektu obj_wall? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Moze tak: GML obj=instance_nearest(x,y,obj_wall) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 @UP:Używałem tego kodu ,ale na początku gry wybiera sobie najbliższy objekt,a dałem kod w Step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Jesli dobrze Cie zrozumialem chodzi Ci o to ze dane nie sa uaktualniane odnosnie najblizszego obiektu, tak? W takim razie musisz miec cos nie tak. U mnie uaktualnia caly czas najblizszy obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Aktualizuje dane ,tylko do jednego objektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Niemożliwe, cały czas zwraca tą samą instancję? Zrób sobie takie narzędzie GML //draw obj=instance_nearest(x,y,o_wall) draw_arrow(x,y,obj.x,obj.y,16) i sprawdź sobie co pokazuje strzałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Robiłem tak ,bo robiłem radar do gry,i pokazuje ciągle ten sam objekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 https://gmclan.org/up3255_11_find_idiot.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Daje plik.(*.gmk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierek Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 To może popróbuj w Begin Step i End Step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Linijke z instance_nearest zmien na: GML cel = instance_nearest(mouse_x,mouse_y,obj_wall) Musi dzialac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 gierek - ciemna palo nie pisz tego co ci brud na palcach przyniesie... iksyiksy - ciemna palo - sprawdzasz najblizszy obiekt po przez x i y nieruchomego obiektu, BO obj_radar SIE NIE PORUSZA (tylko sprite ktory rysujesz a to nie to samo co sam obiekt). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się