Skocz do zawartości

Strzelanie w platformówce z uwzględnieniem grawitacji


Rekomendowane odpowiedzi

1. zdaje się, że:

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

[edited] :P

2.

gravity_direction = 270
gravity = [...]

 

ps. nie warto robić gravitacji pocisków, chyba że naprawdę słabiutką, bo opadają jak głupie i trudno trafić między platformami :)

 

e: oba kody w create pocisku, chyba że ma on zmieniać kierunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...