Bosu Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 mam sobie prymitywny przykład budowy modułów: https://gmclan.org/uploader/4961/przyk_ad.gm6 i teraz: 1. Jak zrobić żeby nie dało się stawiać modułów na sobie? 2. Jak zrobić że gdy już "postawie" moduł to żeby on się tak przesunął żeby przylegał do tego obok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 1. Zwykła kolizja wystarczy. 2. Zrób tworzenie, z wyrównaniem do siatki 32*32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 @Up - Mysl... 1. Dodaj przy klikaniu - If place_free(mouse.x,mouse.y) i wtedy akcje, ale nie jestem pewny czy to zadziala, pokombinuj. 2.To juz troche trudniejsze, moze zrob direction = instance_nearest; speed = 1; //takie plynne przesuwanie, bo tak cie zrozumialem a potem jesli kolizja speed = 0; Nie daje tobie calego kodu, bo nie jestem jak cala reszta, ja tylko chce nastawic na dobra droge, reszte niech sobie programista sam ulozy, przynajmniej sie pozbedziemy tych bezmozgowcow. Moj kod prawdopodobnie nie bedzie dzialal, nie skupilem sie kiedy go pisalem, pokombinuj, poczytaj halpa i here u go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 co do drugiego wykombinowałem to sobie nieco inaczej. Myślałem takie coś żeby jak dystans pomiędzy dwoma obiektami był większy niż 5 to żeby pomiędzy nimi tworzył się obiekt 20. I teraz jak zrobić to tworzenie obiektu pomiędzy tamtymi dwoma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 GML px=(obj1.x+obj2.x)/2 px=(obj1.y+obj2.y)/2 instance_create(obj,px,py) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 GMLpx=(obj1.x+obj2.x)/2 px=(obj1.y+obj2.y)/2 instance_create(obj,px,py) Pomyłka: instance_create(px,py,obj) Bo złe argumenty dałeś :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 no to sie chlopak chyba domysli o co chodzi, nieprawdaz? :) px=(obj1.x+obj2.x)/2 py=(obj1.y+obj2.y)/2 instance_create(obj,px,py) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się