Skocz do zawartości

naprawa błędów w przykładzie


Bosu

Rekomendowane odpowiedzi

@Up - Mysl...

 

1. Dodaj przy klikaniu - If place_free(mouse.x,mouse.y) i wtedy akcje, ale nie jestem pewny czy to zadziala, pokombinuj.

2.To juz troche trudniejsze, moze zrob

direction = instance_nearest;

speed = 1; //takie plynne przesuwanie, bo tak cie zrozumialem

a potem jesli kolizja speed = 0;

 

Nie daje tobie calego kodu, bo nie jestem jak cala reszta, ja tylko chce nastawic na dobra droge, reszte niech sobie programista sam ulozy, przynajmniej sie pozbedziemy tych bezmozgowcow. Moj kod prawdopodobnie nie bedzie dzialal, nie skupilem sie kiedy go pisalem, pokombinuj, poczytaj halpa i here u go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do drugiego wykombinowałem to sobie nieco inaczej.

Myślałem takie coś żeby jak dystans pomiędzy dwoma obiektami był większy niż 5 to żeby pomiędzy nimi tworzył się obiekt 20.

I teraz jak zrobić to tworzenie obiektu pomiędzy tamtymi dwoma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
px=(obj1.x+obj2.x)/2

px=(obj1.y+obj2.y)/2

instance_create(obj,px,py)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...