Dexter12 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam wszystkich użytkowników! Otóż tak jak w temacie zaczełem z kolegą robić grę top-down podobną do gta2, mamy samochody itp. Chcemy zrobić możliwość wchodzenia do niektórych budynków. I teraz pojawia się problem: wchodzenie do budynku jest ok, ale z wychodzeniem gorzej. Bo gdy wychodzę z budynku(room2) i przechodzę do miasta(room1) player jest w tym samym miejscu gdzie jego spawn także co zrobić aby pojawił się koło wyjścia (obiektu wejścia) ? Jeszcze jedno: Jak mam 2 roomy [miasta] to teraz jak zrobić że samochodem przejade to w następnym roomie pojawia się player z samochodem w takim jakim siedzi a jak nie to normalnie player? Wiem że nie dokładnie opisałem problem ale mam nadzieję że zrozumiecie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Zaznacz w roomie Persistent,zakładka Settings BTW:200 post!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter12 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Tyle że to wtedy objekt pojawi się w następnym roomie o tym samym położeniu co w poprzednim o ile się nie mylę. A jak z wyściami z budynków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 GML (PLAYER) (CREATE)global.car = tensamochodktorymjedzie (ROOM START)if global.car = tensamochodktorymprzedtemjechał { instance_create(x,y,tensamochodktorymprzedtemjechał) (funkcja wsiadania do samochodu) } Nie testowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Tyle że to wtedy objekt pojawi się w następnym roomie o tym samym położeniu co w poprzednim o ile się nie mylę...? Mozna dodac do tego, ze jesli przejdzie do kolejnego rooma, to x = , y = ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Przy wejśćiu: global.pozycja_x=x; global.pozycja_y=y; Przy wyjściu: x=global.pozycja_x; y=global.pozycja_y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się