Skocz do zawartości

kierunek oraz prawdopodobieństwo


Bosu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić żeby strzała była obrócona w kierunku wroga ?

I jeszcze żeby obliczało prawdopodobieństwo trafienia czyli np. szybkość poruszania enemy-kolizja z osłoną-

rodzaj jednostki=prawdopodobieństwo precyzyjnego trafienia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Cośtam direction_point() - zobacz na pytania i odpowiedzi

2.other.speed-other.shield-(rodzaj jednostki?, np.1,2,3,4,5)=global.precyzyjnosc

A potem strzal uzywa global.precyzyjnosc

Nie jestem najlepszy, sa lepsze rozwiazania na pewno, a takze nie wiem czy zadziala ale staram sie pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz przez warunki np. strzału odejmować damage np.

 

przeciwnik_biegnie = 1

{

global.prawdopodobienstwo = 5

}

 

damage = atak - global.prawdopodobienstwo

 

a np. jezeli stoi to

 

przeciwnik_stoi = 1

{

global.prawdopodobienstwo = 0

}

 

damage = atak - global.prawdopodobienstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm

ja to zawsze robie tak

szansanatrafienie = global.poziom_strzelania(powiedzmy 10) - global.armor(powiedzmy 3) - global.predkoscprzeciwnika(powiedzmy 2)

i wtedy

szansanatrafienie = 5

mnozysz przez 10

szansanatrafienie * 10 / 100

od razu dzielisz przez sto :D

i wychodzi 50% :)

Troszke moze taki robotkowy sposob, ale mi zawsze dziala i da sie sprawnie operowac na tych wszystkich jednostkach :P

Jeszcze ew. dodaje

if szansanatrafienie > 10
{szansanatrafienie = 10}

i sie wtedy nic nie psuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...