Bosu Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Jak zrobić żeby strzała była obrócona w kierunku wroga ? I jeszcze żeby obliczało prawdopodobieństwo trafienia czyli np. szybkość poruszania enemy-kolizja z osłoną- rodzaj jednostki=prawdopodobieństwo precyzyjnego trafienia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 1.Cośtam direction_point() - zobacz na pytania i odpowiedzi 2.other.speed-other.shield-(rodzaj jednostki?, np.1,2,3,4,5)=global.precyzyjnosc A potem strzal uzywa global.precyzyjnosc Nie jestem najlepszy, sa lepsze rozwiazania na pewno, a takze nie wiem czy zadziala ale staram sie pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 nie kapuje tego drugiego kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 możesz przez warunki np. strzału odejmować damage np. przeciwnik_biegnie = 1 { global.prawdopodobienstwo = 5 } damage = atak - global.prawdopodobienstwo a np. jezeli stoi to przeciwnik_stoi = 1 { global.prawdopodobienstwo = 0 } damage = atak - global.prawdopodobienstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 hmm ja to zawsze robie tak szansanatrafienie = global.poziom_strzelania(powiedzmy 10) - global.armor(powiedzmy 3) - global.predkoscprzeciwnika(powiedzmy 2) i wtedy szansanatrafienie = 5 mnozysz przez 10 szansanatrafienie * 10 / 100 od razu dzielisz przez sto :D i wychodzi 50% :) Troszke moze taki robotkowy sposob, ale mi zawsze dziala i da sie sprawnie operowac na tych wszystkich jednostkach :P Jeszcze ew. dodaje if szansanatrafienie > 10 {szansanatrafienie = 10} i sie wtedy nic nie psuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się