XxMichałxX Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Mam taki problem: Crackkk-GM zrobił mi engine kontrolera i latarni takich co świecą w surface, alee.. Rysuję sobie od 0,0 do room_width,room_height surfaca z tymi światłami - wiadomo cholernie się tnie (room ma 2000x2000), trzeba dobrego kompa, toteż chciałem zoptymalizować i dałem zeby rysowalo tylko od view_xview,view_yview do view_wview,view_hview parta surface ale nie działa coś chyba bo dalej tnie mi sie tak samo. Dałem takie coś w draw. GML draw_surface_part(global.surf,view_xview,view_yview,view_wview,view_hview,view_xview,view_yview) pewnie jest źle, nie bardzo czaję po co tu podawać w tym jeszcze width i height .. powiedzcie co jest nie tak. btw. i w ogole dawids mowil ze ja mam cos nie tak z kartą graficzną, bo wystarczy ze rysuje na 1000x1000 surface z jedną lub dwoma lampami to sie tnie jak choolera.. mam karte 64mb (na szczęście niedługo kupuję nowego kompa, karta 1GB :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 jak na moje oko to za dużo tych view_view, oczywiście mogę się mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 nie, no bo dalej sie tnie nie wiem.. e: a dobra już mi krak naprawił. admini jak chcecie to usuncie ten temat ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi