Kapkap Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 witam w moim nastepnym temacie. Mam jeden problem.. azaliz brzmi on tak: chcialbym zeby obiekt policzyl do 20 zanim wykonal nastepna akcje. czy to moze to? GML instance_count* ale co mam wstawic w miejsce *? dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 nie, musisz uzyc alarmow. GML (Create) alarm[0]=20 // ma czekac 20 stepow</span> GML (Alamr0) <tu wykonuje akcje po wywolaniu alarmu> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 ja bym chcial zeby to bylo samo z siebie a nie stepy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 zrozum ze musisz okreslic ile ma trwac te odliczanie, bo odliczac mowisz ma do 20, ale jaka jednostka czasu? standardowo liczymy to jako stepy w GM choc da sie tez i typowo czasowo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 <_< czyli 20 step = 20 sec a nie 20 step = 20 ruchów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 20 step = 20 ruchow a jak chcesz dac na 20 sekund to najprostrze wyjscie (jesli gra nie scina sie): GML (Create) alarm[0]=20*room_speed // ma czekac 20 sekund</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Nie. 20 step to 20/room_speed sekundy. Jeżeli chcesz w sekundach wystarczy te 20 pomnożyc razy room_speed. E: PsichiX szybszy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się