LionX Dagger Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Cześć chciałem się zapytać paru rzeczy 1. czy da się zrobić coś w stylu split screen ale tak że gdy player 2 wejdzie do next room to player 1 nie przejdzie do next room tylko pozostanie tam gdzie był 2. jak zrobić coś w stylu kalkulatora w gm oczywiście nie chce robić kalkulatora ale chodzi mi oto aby z klawiatury wpisywać wartość np. do x podczas gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Wszystko da się zrobić tylko trzeba pomyśleć, a nie wspomnę już o wpisywaniu wartości. Możesz podać to wsposób dziesiętny, szesnastkowy, binarny itp. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Tak ale mi chodzi ja to napisać w kodzie Ponieważ nigdy nie potrzebowałem takiej techniki w grze dlatego nie umiem a chce się nauczyć . I dlatego pytam się oto Np. W C++ napisał bym cin<< coś tam; A w gm nie mam pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 W zależności do tego, jaki rodzaj danych chcesz wprowadzić: zmienna = get_string('Opis', 'poczatkowa wartosc'); // tekst string zmienna = get_integer('Opis', 0); // wartości liczbowe Ostatecznie: zmienna = keyboard_string; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Tutaj jest "splitscreenowy" przykład autorstwa Ranma_mana. Może ci się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Dzięki "Patrysław (Beaver Interactive)" ale mam gm v 6.1 i niestety są błędy przy odpaleniu. edit 1 Dzięki "Nicolas" To jest to o co mi chodziło a dokładnie zmienna = get_integer('Opis', 0); edit 2 A i jeszcze jedno czy da się zrobić coś w tym stylu że jest 1 obiekt ale na mapie dałem 2 takie same i moje pytanie brzmi co zrobić aby po kliknięciu myszą na jeden obiekt i wstawieniu mu wartości drugiemu nic nie wstawił wiem że to ma coś wspólnego z id obiektu chciałbym aby po kliknięcu na obiekt id zostało pobrane od niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Co do pytania odnosnie id zrobiłem przykładzik: https://gmclan.org/up78_11_id.html Działa to tak... Mamy zmienną globalną aId, która przechowuje id objektu, na który klikneliśmy lewym przyciskiem myszy. Jeżeli na obiekt klikniemy prawym przyciskiem myszy wyskakuje "okienko", w którym można podać nową wartość dla zmiennej "zmienna". Przy myszce jest wyświetlana wartość zmiennej, którego id jest przechowywany w aId. Mam nadzieje, że zrozumiesz i że o to Ci chodzi. Wiem, że namieszałem, ale nie ptrafie tłumaczyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Jeszcze raz dzięki Nicolas miej więcej oto mi chodziło ale mam jeden wielki problem ponieważ obiekty od których będzie pobierał IP to obiekty 3d Bez Sprituw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi