Skocz do zawartości

Ręce


Rekomendowane odpowiedzi

Otoz wzielem sie za ten swoj labirynt, aby zrobic porzadny silnik i wreszcie zrobic ten sequel. Mialem pomysl alby dodac rece do naciskania guzikow, bo te guziki na podlodze smiesznie wygladaja. Otoz kod to:

GML
{

d3d_set_projection_ortho(0,0,640,480,0);

d3d_set_hidden(false);

draw_sprite_ext(rece,0,20,0,0,0,0,c_white,1);

d3d_set_hidden(true);

}

moje rece sa wystarczajaco duze, wiec ich nie musze scalowac. Zastanawiam sie, ale z tego wszystkiego jestem pewny ze plad just tu draw_sprite_ext(rece,0,20,0,0,0,0,c_white,1);, ale to przecierz jedyna linijka w ktorej moze byc blad : P.

Jakbym sam dluzej pomyslal jak zwykle bym to zrobil, ale moze akurat ktos cos o tym wie, i mi powie co jest zle :3. Tak bylo wczesniej ze scianami, ale 15 minut myslenia i zrobilem. (Sciany przebijaly przez siebie o nie wiem 0.00001 pixela, i bylo widac laczenia, pomniejszenie o tyle i wlala, lol)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...