PoxiPol Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Otoz wzielem sie za ten swoj labirynt, aby zrobic porzadny silnik i wreszcie zrobic ten sequel. Mialem pomysl alby dodac rece do naciskania guzikow, bo te guziki na podlodze smiesznie wygladaja. Otoz kod to: GML { d3d_set_projection_ortho(0,0,640,480,0); d3d_set_hidden(false); draw_sprite_ext(rece,0,20,0,0,0,0,c_white,1); d3d_set_hidden(true); } moje rece sa wystarczajaco duze, wiec ich nie musze scalowac. Zastanawiam sie, ale z tego wszystkiego jestem pewny ze plad just tu draw_sprite_ext(rece,0,20,0,0,0,0,c_white,1);, ale to przecierz jedyna linijka w ktorej moze byc blad : P. Jakbym sam dluzej pomyslal jak zwykle bym to zrobil, ale moze akurat ktos cos o tym wie, i mi powie co jest zle :3. Tak bylo wczesniej ze scianami, ale 15 minut myslenia i zrobilem. (Sciany przebijaly przez siebie o nie wiem 0.00001 pixela, i bylo widac laczenia, pomniejszenie o tyle i wlala, lol) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 GML draw_sprite_ext(rece,0,20,0,1,1,0,c_white,1); sprawdź też czy argumenty do siebie pasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się