szpaq99 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 mam pewien problem. jak sądzicie czy robić w grze tak oldschulowo że jeden etap jest zroboiony w kilku roomach czy robićjeden długi room co wydajniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Hmmm... Jeden długi room, z deaktywacją obiektów - efekt jest, a i gracza nie zamęczysz przejściami między room'ami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Długi room który ma kilka punktów które zapisują grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Moim zdaniem to zależy trochę od tego czy gra będzie się rozgrywała na polu (to wtedy zrób jeden room) a jeżeli w budynku radził bym zrobić kilka roomów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Moim zdaniem to zależy od gry. Jak masz taką grę co jest dużo leveli, najlepiej zrobić room gdzie się wybiera te levele i oddzielne roomy do tych leveli. Jednak jak robisz grę typu "Zdobądź jak najwyższy wynik", polecam jeden długi room. Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się