Gość Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam mam problem, otóż kopiuję interfejs (poruszanie, walka itd.) z gry Front Mission 1st i mam już kilka grafik, teren izometryczny, ale zrobiłem też wskaźnik (taki świecący kwadracik) i nie umiem zrobić tak aby poruszał się na ukos, czyli tak jakby nacisnął strzałki "lewo" i "góra". Rozmiary siatki to 64x32 i wszystkich grafik. Chodzi mi o to, żeby obiekt wskaźnik po naciśnięciu np. strzałki w górę poszło na ukos. W obiekcie wskaźnik mam 4 zdarzenia <Left> itd. i w każdym z nich mam dwie akcje: "If a position is collision free" x:-32, y:-16, object:Only solid, Relative:yes i "Jump to a given position" x:-32, y:-16, Relative:yes. Jakie x: i y: muszę wpisać? Wiem, że to jest pewnie baaardzo proste, ale ja po prostu nie wiem ;/ P.S. Co mam zrobić żeby owy wskaźnik nie wychodził zza ekranu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jak chcesz.Pokaż screen gry. EDIT:Ktoś dał mi raporta:/ to było potrzebne:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 http://www.yoyogames.com/downloads/tutorials/threed.zip Tutaj masz przyklad z yoyogames, jednym z nich jest wlasnie gra izometryczna, jest tam wszystko ladnie wytlumaczone ja c ma sie ruszac. Edit - Eeem, nie rozumiem, pytasz sie cos a juz to wytlumaczyles? Wystarczy teraz ze krecisz tymi x i y na + i -, i włala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Tak, przy wielkości twoich kafelek ma być -32 i -16, a tak to masz dobrze... PS. A tak właściwie to możesz przecież włączyć grę i sprawdzić czy działa O_o Edit: Co do pytania 2 to masz w Other takie zdarzenie jak Intersect Boundary (czy jakoś tak ;/) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ok już wiem, gapa ze mnie :P wystarczyło dodać wartości x i y z lewo i góra oraz prawo i dół :P ok temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 https://gmclan.org/up3604_11_perfect_iso.html proszę... tylko ustaw żeby piksele liczyło przy ruchu i ruszało bohatera o daną ilość w każdym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się