szpaq99 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 czy da się za pomocą gma zrobić taki most że jak ide po nim to się ugina mam to zrobione za pomocą engina Crackka ale jak po nim ide to się rozsówa i spadam na dół GML QuadInitiation( "QuadEngine.dll" ); // inicjacja silnika ( "nazwa_dll.dll" ) QuadPhysicsSetInertion( 0.9 ) // bezwladnosc objektow ( numer >0 i <1 ) ilosc_szczebli = 10; szerokosc_sprita = 10; poz_xstart = x; // od kad ma byc most poz_ystart = y; // -||- poz_xend = x + ilosc_szczebli*szerokosc_sprita*1.5; // do kad ma byc most poz_yend = y; for ( i = 0; i < ilosc_szczebli; i += 1 ) { a[ i ] = QuadObjectAdd( ); QuadObjectSetPos( a[ i ], poz_xstart * i, poz_ystart ); QuadObjectSetRange( a[ i ], szerokosc_sprita/2 ); ax[ i ] = QuadObjectGetX( a[ i ] ); ay[ i ] = QuadObjectGetY( a[ i ] ); } lud = QuadObjectAdd( ); QuadObjectSetPos( lud, x, y ); QuadObjectSetRange( lud, 16 ); // 32 : 2 = 16. Szerokosc sprita dzielone na dwa ludx = QuadObjectGetX( lud ); ludy = QuadObjectGetY( lud ); GML for ( i = 0; i < ilosc_szczebli-1; i += 1 ) { QuadObjectGlueForced( a[ i ], a[ i+1 ], szerokosc_sprita+1 ); } QuadObjectSetPos( a[ 0 ], poz_xstart, poz_ystart ); QuadObjectSetPos( a[ ilosc_szczebli-1 ], poz_xend, poz_yend ); QuadObjectSetPos( lud, obj_franky.x, obj_franky.y ); QuadPhysicsUpdate( ); ludx = QuadObjectGetX( lud ); ludy = QuadObjectGetY( lud ); for ( i = 0; i < ilosc_szczebli; i += 1 ) { ax[ i ] = QuadObjectGetX( a[ i ] ); ay[ i ] = QuadObjectGetY( a[ i ] ); } obj_franky.x = ludx; obj_franky.y = ludy; GML for ( i = 0; i < ilosc_szczebli; i += 1 ) { draw_sprite( sDeseczka, 0, ax[ i ], ay[ i ] ); } macie jakiś lepszy sposób aby to zrobić bo ten mi właśnie nie działa. Tak jak mówię most się rozsówa i spadam na dół a tak ma nie być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Nie znam się na tym enginie, ale w takim wypadku łączy się obiekty za pomocą hinge joint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 ale znacie inny sposób na ten most bo ten mi nie dzała wiem że te hinge point łączy to ale nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Dajesz większą ilość szczebli i już ;) (mają też być bliżej.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 dałęm i nadal nie działa jest jakiś inny sposób na tą drabine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ja sie nie bardzo znam, ale raz tak robilem i nie zalezalo mi na dokladnosci, to dalem zakres x, w ktorym zmienia sie obj. gdy gracz jest w tym zakresie :) Ale jak chodzi o dokladne, to nie wiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ale gracz ci spadał na dół czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 nie spadal... tylko bylo wiecej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 jak nie spadałto zapodaj kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się