Roki Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Mam problem, chce robić modele 3D do gry w jakimś łatwym programie, który działa pod vistą, a potem chce je importować do GM no tylko nie wiem jak...a jeszcze jeden problem, to jak do obiektu przypisać model 3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Co do programu: Cinema 4D - Sam używam a mam Vistę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 No ok, mam nadzieje fajne, bo mi sie pobiera, a co z importem i używaniem tego w GM? I czy są jakieś przykłady takich obiektow 3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Jeśli będziesz importowac prawdziwe obiekty 3D anie "pesudo-3D" to ściągnij jakiś silnik. Polecam http://ultimate3d.org/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Poszukaj Marzipana. Czy jakos tak. A o Ultimate 3D nie slyszalem nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Miałem marzipana, ale pod vista nie pojdzie, dlatego tutaj się pytałem o coś innego ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Boże. Model Creator zaraz z uploaduje. Tworzy on modele o rozszerzeniu *.gmmod które za pomocą 4 linijek można zaimportować do gry. Służy on tez do tworzenia modeli i przerabiania formatów z *.obj na *.gmmod. Prosze :) łatwy w obsłudze więc nie narzekaj :P TUUUU!!!! ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Nie zakładam nowego tematu, ale: mam walke z wrogiem no i on ma ustawione(nie wiem co będzie dobre)global.autoatak=1, czy ma być autoatak=1, żeby jak podejde to sprawdzało(tych wrogów jest kilka na mapie): if wrog1.autoatak=1 { //akcja } czy ma być if wrog1.global.autoatka=1 { //akcja } ? A drugi problem to jest to czy może być wrog1.move... Ta funkcja co go przemieszcza :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się