Roki Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Mam problem, jeżeli mam zmienną global.shield, to chce że gdy ona istnieje(jej wartość wynosi przynajmniej 1) po ataku wroga(mam zapisany atak), ubywa jej, a jeżeli jej wartość wynosi 0, graczowi odbiera hp. Drugi problem, potrzebuje kodu na deda, czyli jak gracz padnie(mam zrobione), to przenosi go na pozycje: x=96 y=352 I odbiera mu(jeżeli ma), 100 kasy(zmienna to global.kasa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zdarzenie ataku (kolizja?) GML if(global.shield) global.shield-=1; else hp-=1; Zdarzenie deda GML x=96; y=352; global.kasa-=min(100,global.kasa); Dobzie, dobzie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się