Skocz do zawartości

Patrzenie w objekt, lub zmiana sprite przy chodzeniu.


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić że wróg jest ustawiony twarzą w moją strone, a jak będzie 50 od gracza to do niego idzie(bez PRO), sprite wroga mam to rotate counter clock... 360, a jak sie nie da bez pro to jak zrobić że wróg do mnie chodzi w odległości od 50, ale zmienia sprite w zależności od strony ruchu?

Proszę o srypt lub przykład...

 

@EDIT: I jak jest global.umiejetnosc=0 to rysuje na x,y, sprite, a jak global.umiejetnosc sie zmieni, to tamten zamienia na inny sprite.

ALL BEZ PRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image_angle bez pro możesz zrobić tak (przy 360 sprite(niewydajne)):

GML
image_single=direction

przy 60 sprite:

GML
image_single=direction/6

 

a co do rysowania global.umiejetnosc=0 to:

GML
if global.umiejetnosc=0

{

sprite_index=sprite1

}

global.umiejetnosc=1

{

sprite_index=sprite2

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...