kubal09 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Jak zrobic potwory do OTS'a? Wiem że to sie pisze w notatniku kolega ma już OTSA a ja chcaiłbym pomóc. Jakiś poradnik moglibyście znaleśc a może sami wiecie? Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 człowieku, to nie jest tibia.pl !!! wejdź sobie na tibiasoft.pl albo tibia.org.pl i tam popytaj, tutaj rozmawia się o Game Makerze a nie o Tibii <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ale tu jest Valhalla i tu można gadac o czym sie chce <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Jednak z takimi pytaniami to na wyspecjalizowane fora trzeba isc, bo co jak co, prawda taka, ze GMClan to nie swiat Tibii ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Musisz stworzyć grafikę potwora, a potem plik w którym jest jaki ma atak, obroną i co wylatuje. Ale się spytaj dokładniej na forum tibia.pl :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Musisz stworzyć grafikę potwora, a potem plik w którym jest jaki ma atak, obroną i co wylatuje. Ale się spytaj dokładniej na forum tibia.pl :thumbsup: Wyjdź Pan głupot nie gadaj. >.> http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=191719 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Klonujesz plik np. Demon.xml i zmieniasz atrybuty. Potem w monsters.xml dodajesz tego potwora co ma być... Tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Klonujesz plik np. Demon.lua i zmieniasz atrybuty. Potem w monsters.lua dodajesz tego potwora co ma być... Tyle. .xml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 .xml Ano, sorki, już poprawiam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 z tego, co wiem, to musisz zmodyfikować najpierw plik tibia.dat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 z tego, co wiem, to musisz zmodyfikować najpierw plik tibia.dat "Wyjdź Pan głupot nie gadaj. >.>". Plik tibia.dat jest w kliencie, a nie na serwerze <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 "Wyjdź Pan głupot nie gadaj. >.>". Plik tibia.dat jest w kliencie, a nie na serwerze <_< ale właśnie o to chodzi, że tibia.dat jest plikiem bazowym! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Skończ waść, wstydu oszczędź... Rozmawiacie jakbyście nigdy OTSa nie widzieli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ale właśnie o to chodzi, że tibia.dat jest plikiem bazowym! Ale w nim nic nie trzeba zmieniać... To jakby trzeba było wysyłać każdemu osobnego klienta lol .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ale w nim nic nie trzeba zmieniać... To jakby trzeba było wysyłać każdemu osobnego klienta lol .. OMG Właśnie jak robisz nowe potwory to musisz zmienić tibia.dat bo jak tego nie zrobisz to będziesz miał same błędy związane z nieposiadaniem w kliencie pliku tego potwora. Więc jak chcesz takie cuś zrobić musisz wstawić zmieniony tibia.dat do klienta i go rozsyłać aby sobie podmienili... Np. Jak zmieniasz grafiki to zmieniasz tibia.spr i rozsyłasz klienta z nim ludziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Skończ waść, wstydu oszczędź... Rozmawiacie jakbyście nigdy OTSa nie widzieli... Kolego, lepiej zwróć uwagę na swoje ostrzeżenia, bo jeszcze 1 i będzie ban :) , a wracając do OTS, powiem wprost, że lepiej przeczytać tuta w sieci, niż tutaj paplać byle co! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 OMG Właśnie jak robisz nowe potwory to musisz zmienić tibia.dat bo jak tego nie zrobisz to będziesz miał same błędy związane z nieposiadaniem w kliencie pliku tego potwora. Więc jak chcesz takie cuś zrobić musisz wstawić zmieniony tibia.dat do klienta i go rozsyłać aby sobie podmienili... Np. Jak zmieniasz grafiki to zmieniasz tibia.spr i rozsyłasz klienta z nim ludziom. Zależy w jakich silnikach. Np. ja mam 3 takie co nie trzeba tak robić (automatycznie się zmienia) i jeden taki, że trzeba. Myślę, że jest większość takich co nie trzeba, lecz mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się