freeVenge Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 GML if collision_line(o_bp.xprevious,o_bp.yprevious,o_bp.x,o_bp.y,o_man,true,false) then hp-=1 o_bp to pocisk który ma predkosc 50 wiec czasami tylko dotknie wiec uzylem collision_line.. ale chyba zle.. czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Powinieneś sprawdzać czy collision_line przed pociskiem zwróci true. A ty sprawdzasz czy za. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Zwróci ID obiektu z którym zajdzie pierwsza kolizja lub noone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 no to jak mam zrobic bo nie qmam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 W obiekcie kuli: GML var object; object = collision_line( xprevious, yprevious, x, y, o_man, true, true ); if( object != noone ) { object.hp -= 1; instance_destroy(); //? } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 no a jak zrobić przy botach? bo botów na przykład jest 5 i jeden dostanie to kazdy straci hp..? kod musi byc w bocie edit: juz mam ale teraz problem jeden: https://gmclan.org/up5391_12_strzelanka.html czemu collision line nie dziala/rzadko dziala gdy predkosc pocisku jest wieksza niz 50? przeciez jest xprevious i yprevious a jak sie utworzy pocisk to jego x i y jest rowne x i y gracza a potem zamienia sie w x i y previous wiec powinno dzialac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się