freeVenge Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Mam obiekt 3d który ma swoje x, y i z. Jak rysować kamere np 150 za tym obiektem? Bo mam taki kod: d3d_set_projection(x,y,z-150,x,y,z-150,0,0,1); ale jest zły ( w step) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Z jakiegoś pliku z czeluści mojego dysku: d3d_set_projection_ext(x,y,32,obiekt.x,obiekt.y,32,0,0,1,90-speed/12,1.33,1,8000) pokombinuj z tymi liczbami E: tu jest jeszcze jakiś move_towards_point, pewnie chodzi o zbliżanie się kamery do obiektu jeśli jest za daleko. Skoro bierzesz się za 3d, chyba wiesz jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 ale z move towards to sie będzie pewnie trzęsło.. albo zrobie obiekt kamera i bedzie sobie widzial i obiekt kamera bedzie mial x y i z-100 obiektu gracza.. nie wiem jakos musze zrobic dopiero zaczynam z 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Mam obiekt 3d który ma swoje x, y i z. Jak rysować kamere np 150 za tym obiektem? Bo mam taki kod: d3d_set_projection(x,y,z-150,x,y,z-150,0,0,1); ale jest zły ( w step) W draw to zrób... jaki masz rzut gry tzn jaka to gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się