Skocz do zawartości

d3d - kamera za obiektem


Rekomendowane odpowiedzi

Z jakiegoś pliku z czeluści mojego dysku:

d3d_set_projection_ext(x,y,32,obiekt.x,obiekt.y,32,0,0,1,90-speed/12,1.33,1,8000)

 

pokombinuj z tymi liczbami

 

E: tu jest jeszcze jakiś move_towards_point, pewnie chodzi o zbliżanie się kamery do obiektu jeśli jest za daleko. Skoro bierzesz się za 3d, chyba wiesz jak to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...