Skocz do zawartości

[Skrypt] 3D poprawne rysowanie


Rekomendowane odpowiedzi

cze.

chciałem tu zaprezentować prosty przykład z użyciem funkcji, poprawnego rysowania obiektów z użyciem segregacji w depth, zapewne bardziej zaawansowanym to się nie przyda, choć wiem że dużo ludzi ma z tym problem, sam należałem do nich :P .

 

a więc funkcja wygląda tak:

d3d_draw_fix(obj,depth)

 

-w "obj" powinien zaleście się "gracz", do mierzenia i segregowania odległości od obiektów.

-a w depth wartości liczbowa, ważne żeby we wszystkich obiektach w których używasz tej funkcji była stała, i najniższa z używanych (oczywiście nie niższa od hud).

 

Download

 

nie wymagam credits'ów, jako że przykład jest zbyt banalny.

 

edit:

O mało co bym zapomniał.

-chodzi się strzałkami

-a spacją włącza i wyłączna się funkcje d3d_draw_fix()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...