Xarfron Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 cze. chciałem tu zaprezentować prosty przykład z użyciem funkcji, poprawnego rysowania obiektów z użyciem segregacji w depth, zapewne bardziej zaawansowanym to się nie przyda, choć wiem że dużo ludzi ma z tym problem, sam należałem do nich :P . a więc funkcja wygląda tak: d3d_draw_fix(obj,depth) -w "obj" powinien zaleście się "gracz", do mierzenia i segregowania odległości od obiektów. -a w depth wartości liczbowa, ważne żeby we wszystkich obiektach w których używasz tej funkcji była stała, i najniższa z używanych (oczywiście nie niższa od hud). Download nie wymagam credits'ów, jako że przykład jest zbyt banalny. edit: O mało co bym zapomniał. -chodzi się strzałkami -a spacją włącza i wyłączna się funkcje d3d_draw_fix() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muximan Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Mnie sie podoba :D GZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się