PsichiX Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Ok, tu macie przekompilowane dllki: https://gmclan.org/up1105_3_xenon_dll.html Wrzuccie je do folderu z lekcjami i odpalcie lekcje 7. I jak zadziala to bede szczesliwy, jkak nie to mowcie co nie gra, ok? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Sciaga sie.... no i tradycyjnie... odpowiedz w edit :P:P Edit: PsychiX... Będziesz zły ;/ Nie działa .... odpalam te lekcje wszystko znika a proca ciągnie mi ostro :P(oczywiście podmieniłem pliki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 To samo co wyżej mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Mimek , jesteś inny... jaką masz winde/ karte graficzna? :P XP, GF 7300 i GM6.1 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Ok, czyli wiem ze ta opcja kompilacji przyniosla odwrotny skutek ;/ poczytam jeszcze o tym jak obejsc koniecznosc posiadania runtime'a (czy tez redistruable) visuala dla native windows. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 PsichiX , używasz GM6.1 ? Niektórym twój test działał, ponieważ był napisany w gm6.1 , ale za to mi nie działał ponieważ mam win7 , a nie chciało mi się robić converterem :P Za to jak odpalam przykłady w gm7.0 i uruchamiam, wszystko się sypie. Czyżby to wina gma? 6.1/7.0? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Dobra, ten runtime ktory zapodal Crack jest od visuala 2005 a ja korzystalem z 2008 wiec Ci, ktorym nie dzialalo (chocby jedna osoba) niech zainstaluje runtime'a 2008 dostepnego tu: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en I niech napisze czy pomoglo :) Anuluje ostatnią prośbę, dla tego iż Kofel pomógł mi znaleźć powód problemu i przekompilowałem jeszcze raz tym razem z poprawnymi opcjami i Ci którzy mieli problem ze znikaniem aplikacji nie powinni już go mieć :D Link do poprawionej wersji dostępny na stronie projektu PlayGate: XenoN PlayGate Proszę o ściągnięcie i przetestowanie :D Tak poza tym to należą się Wam ogromne podziękowania za udział w rozwoju XenoNa! ;D (a ja teraz lecę spać, bo trzeba mieć siły na dalszą pracę ;p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 ściąłem tego Xenona ze stronki i dalej nie działa ;/ ten sam błąd... działa wam juz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Ja się boję testować,bo nie mam gwarancji,że mi kompa nie rozsadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Może Ci rozsadzi, co najwyżej głowę, ale nie kompa ;p Ah i nie staraj sie na siłę prowokować drobiu, bo z czasem to sie zrobiło żenujące ;D @OriPL: A spróbuj zainstalować runtime'a visuala 2008 (bo Crack podawał 2005 a ja kompilowałem pod 2008). Znajdziesz go tu: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Po instalacji uruchom ponownie komputer i sprawdź, jak nie zadziała to zrób execa i odpal, ok? Bo dziwi mnie to że execi działają a odpalane w GMie nie działa :0 EDIT: A mam pewne podejrzenia co do samego GMa :0 Ci co mają błąd ze znikaniem, niech ściągną tę poprawioną wersję i zapiszą jako EXE i potem tego EXEca odpalą, jeśli to zadziała to znaczy że Run Mode w GMie jest skopane i będę mógł chyba dalej coś na to poradzić :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Może Ci rozsadzi, co najwyżej głowę, ale nie kompa ;p Ah i nie staraj sie na siłę prowokować drobiu, bo z czasem to sie zrobiło żenujące ;D @OriPL: A spróbuj zainstalować runtime'a visuala 2008 (bo Crack podawał 2005 a ja kompilowałem pod 2008). Znajdziesz go tu: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Po instalacji uruchom ponownie komputer i sprawdź, jak nie zadziała to zrób execa i odpal, ok? Bo dziwi mnie to że execi działają a odpalane w GMie nie działa :0 EDIT: A mam pewne podejrzenia co do samego GMa :0 Ci co mają błąd ze znikaniem, niech ściągną tę poprawioną wersję i zapiszą jako EXE i potem tego EXEca odpalą, jeśli to zadziała to znaczy że Run Mode w GMie jest skopane i będę mógł chyba dalej coś na to poradzić :D Żenujące jest to,że dajesz te swoje nędzne przykładziki i całe życie będziesz dawać te przykładziki,to jest taka pętla,prowokuje i jest to żenujące dobra ale mam do tego prawo,mogę nawet gmclan traktować jako kiblel.Nie muszę odchodzić od komputera a mogę się normalnie wysrać,wyszczać i spuścić...To ciągle powtarzanie-prowokacja k. prowokacja też stało się nudne.Daj jakieś exe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 no to tak sciaglem tego visuala i zainstalowałem i na GM 7.0 nie działa... a na gm 6.1 tak !! zrobiłem tak straszna rzecz ze aż lepiej się nie przyznawać ;/ jeszcze bym bana dostał ;/ a wiec mowie ze to dziala ale tylko na gm 6.1 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Żenujące jest to,że dajesz te swoje nędzne przykładziki i całe życie będziesz dawać te przykładziki,to jest taka pętla,prowokuje i jest to żenujące dobra ale mam do tego prawo,mogę nawet gmclan traktować jako kiblel.Nie muszę odchodzić od komputera a mogę się normalnie wysrać,wyszczać i spuścić...To ciągle powtarzanie-prowokacja k. prowokacja też stało się nudne.Daj jakieś exe. Chcesz exe? nie umiesz sam se skompilować, a te przykładziki są lepsze o 100000% od twoich gier/przykładów ( o coś pokazałeś <_< ). Wg. jest za PsichiX jest za dobry dla nas, tyle przykładów, że się w głowie nie mieści ( nie licze open-source ). POWINNIŚCIE SIĘ CIESZYĆ. Tyle ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Ok, dzięki OriPL, teraz wiem że z runtime visuala na pewno działa dla gm6. Teraz pozostało zrobić ostatni test z zapisaniem jako exe i odpaleniem go (dla któregoś dobrodusznego ochotnika, który ma błąd i nie ma wspomnianego runtime visuala 2008 :) ) Żenujące jest to,że dajesz te swoje nędzne przykładziki i całe życie będziesz dawać te przykładziki,to jest taka pętla,prowokuje i jest to żenujące dobra ale mam do tego prawo,mogę nawet gmclan traktować jako kiblel.Nie muszę odchodzić od komputera a mogę się normalnie wysrać,wyszczać i spuścić...To ciągle powtarzanie-prowokacja k. prowokacja też stało się nudne.Daj jakieś exe. Bhah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Chcesz exe? nie umiesz sam se skompilować, a te przykładziki są lepsze o 100000% od twoich gier/przykładów ( o coś pokazałeś <_< ). Wg. jest za PsichiX jest za dobry dla nas, tyle przykładów, że się w głowie nie mieści ( nie licze open-source ). POWINNIŚCIE SIĘ CIESZYĆ. Tyle ode mnie. Lepsze,jak to porównanie,ja może wydam grę i zarobie a on co,tylko będzie dawać przykładziki do końca nędznego życia,których nie potraficie nawet wykorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Lepsze,jak to porównanie,ja może wydam grę i zarobie a on co,tylko będzie dawać przykładziki do końca nędznego życia,których nie potraficie nawet wykorzystać. Bheh, ty tak twierdzisz :) Nudzisz, więc wnieś coś konstruktywnego w temat albo daruj sobie dalsze czcze wypowiedzi ;) PS. tylko będzie dawać przykładziki do końca nędznego życia, Po pierwsze, to sie nazywa wolontariat, czyli dobrowolna nieodpłatna pomoc. A i nędznym mego życia bym nie nazwał - ma wiele wartościowych aspektów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Lepsze,jak to porównanie,ja może wydam grę i zarobie a on co,tylko będzie dawać przykładziki do końca nędznego życia,których nie potraficie nawet wykorzystać. Bo ty je umiesz wykorzystać... ja potrafię, jak nie umiesz to se czytaj dokumentację. Btw. krytykujesz tak, bo sam czegoś takiego nie umiesz i po twoim zachowaniu można wywnioskować że nie będziesz umial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 a ja mam takie pytanie. Co właściwie Xenon PlayGate daje? * GraphX - moduł graficzny, oparty na bibliotece OpenGL (co pozwoli silnikowi w przyszłych wersjach na multiplatformowość). * Physics - moduł fizyczny, obsługujący fizykę punktów i powierzchni. Daje to możliwość tworzenia brył nieokreślonego kształtu. W przyszłości dodana zostanie fizyka Rigid Body. Moduł jest w fazie testów. Zostanie udostępniony publicznie w pełnej wersji PlayGate Moduły które zostaną wprowadzone w przyszłych wersjach PlayGate: * Psyche - Moduł sztucznej intelignecji działający na zasadzie podobnej do sieci neuronowych. Pozwala na programowanie (za pomocą własnego języka skryptowego) zachowań współzależnych oraz samoistną ewolucję mózgu (nauka nowych zachowań na podstawie rezultatu procesu przetwarzania sygnałów). Moduł jest w fazie testów * TimeBridge - Moduł umożliwiający wirtualne "podróże w czasie", czyli kontroluje elementy zmieniające się w czasie (w tym fizyka). Moduł jest w fazie produkcji w przyszłości multiplatformowość, w przyszłości fizyka, w przyszlosci inteligencja, w przyszlosci prince of persja, a w teraźniejszości? bo nie wiem czy warto sciagac ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Dobra jak to jest wolontariat to załóżcie fundację -Daj Przykład hahaha :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Ok, dzięki OriPL, teraz wiem że z runtime visuala na pewno działa dla gm6. Teraz pozostało zrobić ostatni test z zapisaniem jako exe i odpaleniem go (dla któregoś dobrodusznego ochotnika, który ma błąd i nie ma wspomnianego runtime visuala 2008 :) ) Zrobil bym to ... no ale ja już zainstalowałem tego run tima... chodzi o test bez runtime ... i na gm 6 tak?? może uda mi się to jakoś usunąć :P:P Edit: Właśnie usuwam Runtime Visual 2008 i 2005... zaraz zrobię exe i sprawdzę czy działa ;] DZIALA!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 W koncu to uruchomilem i pogralem sobie w shootera! Super! Kodu bylo tyle ze sie nie polapalem, albo nie chcialo mi sie polapac. Moze i fajne, ale dla mnie niepotrzebne udziwnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 w przyszłości multiplatformowość, w przyszłości fizyka, w przyszlosci inteligencja, w przyszlosci prince of persja, a w teraźniejszości? bo nie wiem czy warto sciagac ;] Hmm, Propa, chyba nie uważasz że od razu Rzym zbudowano? ;) Multiplatformowość w przyszłości aby nie tworzyć tylko dla windowsa, fizyka jest przecież od dawna w silniku, ale nie dodałem jej obsługi do dema, a jak napisałem będzie już w pełnej wersji wrappera, sztuczna inteligencja jest, przechodzi testy. A prince of persia to nie wiem, może jak się komuś zechce zrobić to będzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Mi działają poprawnie przykłady w GM6, zaś w GM7 główne okno gry po uruchomieniu pozostaje niewidoczne - po dodaniu po inicjalizacji kodu "window_set_visible( true );" wszystko jest ok ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Hmm, Propa, chyba nie uważasz że od razu Rzym zbudowano? ;) Multiplatformowość w przyszłości aby nie tworzyć tylko dla windowsa, fizyka jest przecież od dawna w silniku, ale nie dodałem jej obsługi do dema, a jak napisałem będzie już w pełnej wersji wrappera, sztuczna inteligencja jest, przechodzi testy. A prince of persia to nie wiem, może jak się komuś zechce zrobić to będzie :) wiem wiem, tylko pytam co wlasciwie mozna w tym momencie zrobić, w sensie - sciągać teraz i rozkminiać czy poczekać aż dobudują reszte rzymu :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Hmm, dla nie skomplikowanych celów i dla samej nauki żeby z przyszłymi wersjami się nie kłopotać to można ściągać. Dzięki Waszej pomocy w ten sposób jestem w stanie wyłapywać ewentualne błędy no i szybciej praca idzie. Np. moduł graficzny można używać bo jest skończona w pełni pierwsza stabilna wersja, fizyka przechodzić będzie ostateczne testy gdy dodam jej obsługę, a sztuczna inteligencja i ten kontroler czasu, to jeszcze trochę czasu (miesiąc, dwa) minie zanim będzie można w miarę bezproblemowo korzystać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Hmm, dla nie skomplikowanych celów i dla samej nauki żeby z przyszłymi wersjami się nie kłopotać to można ściągać. Dzięki Waszej pomocy w ten sposób jestem w stanie wyłapywać ewentualne błędy no i szybciej praca idzie. Np. moduł graficzny można używać bo jest skończona w pełni pierwsza stabilna wersja, fizyka przechodzić będzie ostateczne testy gdy dodam jej obsługę, a sztuczna inteligencja i ten kontroler czasu, to jeszcze trochę czasu (miesiąc, dwa) minie zanim będzie można w miarę bezproblemowo korzystać :) Czyli mam rozumieć,że mario z fajną grafiką,ai i efiektami zrobie za pomocą tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Nom tak (w tej wersji jeszcze bez AI ale reszta spokojnie pojdzie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Wszystko elegancko :), małe spostrzeżenie co do lekcji 4( krzywe ) strasznie Fps'y siadają, tak ogólnie to efekty robią taki wymiot, że słów nie mam żeby je opisać ^^, te efekty to tylko taki przed smak tego co można osiągnąć za pomocą tego silnika :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Wszystko elegancko smile.gif, małe spostrzeżenie co do lekcji 4( krzywe ) strasznie Fps'y siadają, tak ogólnie to efekty robią taki wymiot, że słów nie mam żeby je opisać ^^, te efekty to tylko taki przed smak tego co można osiągnąć za pomocą tego silnika ? Tak, a plusem jest to że w 3D można uzyskać te same efekty co w 2D (np. bloom, motion blur (jednak motion blur jeszcze przechodzi ostatnie poprawki wiec w pełnej wersji też będzie), które w GM w 3D to marzenie) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Ale chyba robienie gier 3D w GM'ie to chyba nie jest spełnienie marzeń ;P, jakieś ciekawe efekty graficzne można jeszcze uzyskać, których nie przedstawiłeś w lekcjach i do których mamy sami dojść :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się