Skocz do zawartości

other.instance_destroy()


Rekomendowane odpowiedzi

Skrypty też da się używać za pomocą operatora . , w sumie jakoś tam zachowanie obiektowości bo w językach obiektowych nie możesz wykonać funkcji odwołując się do obiektu ;D ( nie metody lol, czyli skrypty GMowe to takie CPPowe metody ;P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właściwie skoro to ma być przy kolizji, to po co w obj1 ma być ten kod? Prościej ustawić obj2, że przy kolizji z obj1 ma go usuwać. No ale skoro tak chcesz to własnie with(other)(instance_destroy(); )

 

EDIT: ze średnika i nawiasu zrobiła się buźka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...