XxMichałxX Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Jak zrobić, że gdy przy kolizji obj1 z obj2 w obj1 był kod który niszczy obj2? bo other.instance_destry() nie działa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 GML with(other){instance_destroy();} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Po pierwsze destroy a nie destry A po drugie przy funkcjach nie możesz używać kropki. Tylko przy zmiennych się kropki używa. musisz użyć with(other) jakaś_funkcja(); EDIT: Spóźniłem się :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Skrypty też da się używać za pomocą operatora . , w sumie jakoś tam zachowanie obiektowości bo w językach obiektowych nie możesz wykonać funkcji odwołując się do obiektu ;D ( nie metody lol, czyli skrypty GMowe to takie CPPowe metody ;P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A właściwie skoro to ma być przy kolizji, to po co w obj1 ma być ten kod? Prościej ustawić obj2, że przy kolizji z obj1 ma go usuwać. No ale skoro tak chcesz to własnie with(other)(instance_destroy(); ) EDIT: ze średnika i nawiasu zrobiła się buźka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się