kapcior7 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 witam robie grę platformową w której są ukryte blocki i chcę jak obj_zielony kolizuje ze blockiem to zeby sie pokazał a jak nie kolizuje to znika za iles tam np 5 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 no to w stepie sprawdzaj za pomocą place_meeting() czy player jest na klocku. Jeśli jest to visible = 1 jeęli nie ma to ustaw alarm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 tylko jak ten place metting ustawic ;) mam to w blocku w stepie if place_meeting(obj_zielony.x,obj_zielony.y,obj_sciana2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Co to jest ten obiekt zielony? Rób tak: if (place_meeting(x,y-1,player)) To sprawdzi czy obiekt będąc o 1 pixel wyżej kolidował by z playerem czyli czy player na nim stoi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 w obj_zielony: Step: GML if place_meeting(x,y-1,obj_gracz) {visible=true} else {visible=false} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Ale on chce żeby znikał po kilku sekundach wiec w else musi alarma ustawić :P Tylko zabezpiecz żeby alarm nie uruchamiał się co stepa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Czyli np: GML if place_meeting(x,y-1,obj_gracz) and moge=true {visible=true} else { alarm[0]=30 moge=false } A w Alarm[0]: GML moge=true visible=false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 zmienna moge jest chyba nie potrzebna? Po co ona jest? No i jak da to do stepa to alarm się cały czas będzie ustawiał na 30. Poza tym chciałem by on sam ten kod napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się