Jaklub Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 No to robię platformówkę w 3D. :) Na rzecz tego projektu porzuciłem Goombattle i niewiadomo, czy go będę kontynuował (z tą kontynuacją chodzi o Goombattle). Trzeba zbierać atomy i rozwalać skrzynie. By ukończyć poziom, trzeba rozwalić skrzynkę z wykrzyknikiem. Screeny: 1 2 Demo do pobrania tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Odrazu widać że wykożystałeś przykład z pewnej strony =] Sterowanie jest niewygodne, przydała by się możliwość obracania kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 To jest na przykładzie, fakt, napisałem podziękowania dla autora przykładu w readme. B) Dodam jeszcze, że dużo w tym przykładzie zmieniłem. Możliwość manipulowania kamerę będzie w fullversion. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Tak zchodząc lekko z tematu, ile nad tym siedziałeś? =] EDIT Forum też jest stroną cwaniaczku :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Dużo. :) Tak propos, to nie jest z pewnej strony, tylko z forum. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Niewygodnie się gra... lepiej zrobić sterowanie a'la Rayman or coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawli Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Gra jest super. :thumbsup: Sterowanie także. Czekam na nową wersje. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Zależy jeszcze z a'la którego Raymana =] W pierwszych wersjach nie było 3D (typowa platformówka). W 2 kamera szwankowała miejscami np. gdy wchodziło się po drzewie (1 plansza czy 2?) w 3 była dość wygodna jednak przy walce z jednym z bossów nie można było w niego trafić. Zaś w M wydaje mi się że było cuj =D Najlepiej nie robić tego typu kamery, daj ją bezpośrednio za bochaterem i tyle ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się