Skocz do zawartości

loader


Rekomendowane odpowiedzi

Kolizje możesz sprawdzać tylko z obiektem który ma przypisanego sprita.

Wystarczy ze ma przypisana maske, bo jesli mask_index==-1 to wtedy maska to sprite_index Tymciu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja pro, a tu fęrvi prąsi nie wie co robić.

 

kolizje mogą być z obiektami, które:

- albo mają sprita i maskę ustawioną na "same as sprite" lub inną

- albo nie mają sprita i muszą mieć maskę inną niż "same as sprite"

 

Tyle, bo z loadera nie korzystałem i nie chcę ludzi wprowadzać w błąd, tak jak niektórzy nowi tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizys krajsta.. Że się tak wyrażę. kodem: mask_index=sprite;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skovv, polecisz zaraz dalej niż widzisz.

Zamiast dokładnie opisać problem rzucasz hasełkami i nikt nie wie o co Ci chodzi. Dlatego dostajesz równie sensowne odpowiedzi na Twoje pytania. Powiedz od dechy do dechy w czym problem i tyle. Rozwiązanie się znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERROR in

action number 2

of Create Event

for object cegielnia:

 

Error in code at line 1:

mask_index=sprite

 

at position 12: Unknown variable sprite

 

sprite...;]

co mam wpisac?chodzi o to ze nie ma sprite xD jest do wcytania xD

 

ehh...ok więc:

robię grę i grafikę chcę wczytywać z pliku żeby nie muliło.I chodzi o to że grafikę wczytuje tyle że jak chcem ustawić kolizje z obiektem albo kliknięcie no to nic się nie dzieje...ten obrazem jest tak jakby tłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...