szpaq99 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 GML if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} if keyboard_check(vk_left) { sprite_index=ken_walk_left x-=7 } if keyboard_check(vk_right) { sprite_index=ken_walk_right x+=7 } if keyboard_check_released(vk_left) { sprite_index=ken_stance } if keyboard_check_released(vk_right) { sprite_index=ken_stance } if keyboard_check_pressed(ord('Z')) { sprite_index=ken_punch } if keyboard_check_released(ord('Z')) { sprite_index=ken_stance } if (keyboard_check(vk_down))&&(keyboard_check(vk_up))&&(keyboard_check_released(ord('Z')) { sprite_index=ken_big_punch } if (keyboard_check_released(vk_down))&&(keyboard_check_released(vk_up))&&(keyboard_check_released(ord('Z')) { sprite_index=ken_stance } I wyskakuje mi błąd: COMPILATION EROR in code action ERROR in code at line 32 { at position 2 symbol ) exepted Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Czy ty k... umiesz czytać? (keyboard_check(vk_down))&&(keyboard_check(vk_up))&&(keyboard_check_released(ord('Z')) Usuwamy pierwszy i ostatni nawias -> keyboard_check(vk_down))&&(keyboard_check(vk_up))&&(keyboard_check_released(ord('Z') Przyjrzyj się nawiasom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 brakuje nawiasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 zrobiłem jak napisałeś i nadal nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 GML if (keyboard_check(vk_down))&&(keyboard_check(vk_up))&&(keyboard_check_released(ord('Z')) { sprite_index=ken_big_punch } if (keyboard_check_released(vk_down))&&(keyboard_check_released(vk_up))&&(keyboard_check_released(ord('Z')) { sprite_index=ken_stance } zamień na GML if keyboard_check(vk_down) && keyboard_check(vk_up) && keyboard_check_released(ord('Z')) { sprite_index=ken_big_punch } if keyboard_check_released(vk_down) && keyboard_check_released(vk_up) && keyboard_check_released(ord('Z')) { sprite_index=ken_stance } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 teraz działa dzięks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się