Skocz do zawartości

Realne strzelanie


Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić takie cos jak jest w cs-sie: nacisne to pocisk jest błyskawicznie u celu a nie że leci powoli czarna kulka.. ma byc realne strzelanie

 

Jak zrobie o_pocisk z spritem kulki z visible false i ustawie speed=1000 on create to mi przeleci przez przeciwnika.. myslalem ze mozna to zrobic jakos z direction ze jezeli kierunek od gracza do celownika jest jakis tam i pasuje do przeciwnika to on oberwie..

 

edit: albo jakos uzyc tego colision line ale nie umiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiekt tego pocisku:

GML (step)
if(collision_line(xprevious,yprevious,x,y,objPostac,true,true))

{

// akcja jeżeli wykryto kolizje z objPostac

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (left button)
if ( collision_line( x, y, x + lengthdir_x( 640, point_direction( x, y, mouse_x ,mouse_y ), x + lengthdir_y( 640, point_direction( x, y, mouse_x ,mouse_y ), oWrog, true, true ) )

{

//kolizja

}

zmienna x to x bohatera

zmienna y to y bohatera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...