XxMichałxX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Jak zrobić takie cos jak jest w cs-sie: nacisne to pocisk jest błyskawicznie u celu a nie że leci powoli czarna kulka.. ma byc realne strzelanie Jak zrobie o_pocisk z spritem kulki z visible false i ustawie speed=1000 on create to mi przeleci przez przeciwnika.. myslalem ze mozna to zrobic jakos z direction ze jezeli kierunek od gracza do celownika jest jakis tam i pasuje do przeciwnika to on oberwie.. edit: albo jakos uzyc tego colision line ale nie umiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 obiekt tego pocisku: GML (step) if(collision_line(xprevious,yprevious,x,y,objPostac,true,true)) { // akcja jeżeli wykryto kolizje z objPostac } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 GML (left button) if ( collision_line( x, y, x + lengthdir_x( 640, point_direction( x, y, mouse_x ,mouse_y ), x + lengthdir_y( 640, point_direction( x, y, mouse_x ,mouse_y ), oWrog, true, true ) ) { //kolizja } zmienna x to x bohatera zmienna y to y bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Podobnie, ale trza to zrobić w pętli - bo po primo to pocisk będize przelatywał przez ściany, a po drugo (:P) to będzie mógł trafić wielu przeciwników naraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się