Skocz do zawartości

potworki


Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze, nie wiadomo, o co ci chodzi. Podałeś dwie rzeczy i pytasz, jak to zmienić. Zgaduję, że to drugie: czemu potworek po postrzeleniu przechodzi przez objekty solid, chociaż kazałeś mu ich unikać, tak?

 

Po drugie: jeśli tak, to daj mu dodatkową zmienną, która określa, czy stwór odlatuje po postrzale. Domyślnie jest równa zero.

Kiedy zaliczy hita, ustawiaj mu tą zmienną na 1. Przy kolizji ze ścianą ustaw coś w stylu

if zmienna=1{speed=0}

 

Po trzecie: chyba o to chodzi, mam nadzieję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dokładnie potworek nie odlatuje .

 

Postaram się jasno wyrazić :

Chcę żeby potworek po zobaczeniu światła świecącego od playera zaczął do nigo iść a po dotknięciu (kolizji) chodził za graczem i odejmował np. 5 pkt. życia , i żeby omijał ściany a nie na nich łaził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...