baca Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Jest to przykład stworzony na potrzeby mojego najnowszego programu Image wrapper (Mam nadzieje, że niedługo wam go pokaże). Plik: Wersja 1.0 c++ https://gmclan.org/up2092_3_MBScriptparser.html wersja 1.01 https://gmclan.org/up2092_4_MBS_Script_Parser_v_1_1.html wersja 1.0 https://gmclan.org/up2092_3_MBS_Script_Parser.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Po prawie 2 tygodniach zajrzałem tutaj i co zobaczyłem! brak komentarzy. Co się stało? Mój program aż tak jest denny. Dodałem ulepszoną wersję. Największe ustawienie to tworzenie nowych funkcji: function ilość_argumentów arg0 arg1 … arg14; … Ciało funkcji … End; Przykład: function Draw_color_text 4 x y col string; color col; print x y string; end; żeby użyć wystarczy wstawić w skrypcie: Draw_color_text 100 100 gold Przykładowy string”; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 ! D:\Downloads\MBS_Script_Parser_v_1_1.rar: Invalid or corrupt authenticity information Czyli - wgraj archiwum bez błędów :) Bajdełej: Napisałem go dlatego, że jak bym użył skryptu Game Makera to by zbytnio integrował w mój program Ingerował, nie integrował EDIT: O dziwo, pliki całe, momo że wywalił błąd O.o no to sprawdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Nie żebym coś chciał monopolować, ale czy teraz nie lepiej użyć Lua? A bo takie parsowanie w GM to furii nie robi ;d Pszyhiks, bład jest, ale pliki działają. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Ok, sprawdzilem i powiem tak: parser "MBS" parsowany przez parser GML :D bomba ^^ Szkoda tylko że to nie ma sensu samo w sobie :0 Ale gratuluje stworzenia własnego interpretera ;) PS. Jesli juz sie upierasz przy wlasnych skryptach to nie lepiej napisac takie cos jako zewnetrzna biblioteke dll i zwracac stringa do execute_string()? No ja mysle ze o wiele lepiej :) @Kofel: nie kazdy sie uczyl i nie kazdy chce sie uczyc LUA :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Eee tam nie jest złe, myślałem, że będzie gorsze =] też się kiedyś w to bawiłem, tylko ten interpretator był dllką :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Pojawiła się wersja zrobiona w c++ https://gmclan.org/up2092_3_MBScriptparser.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Złe rozwiązanie, można dojść jak używać niebezpiecznych funkcji ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ja zacząłem pracę w c++ nie dawno więc nie spodziewaj się super parsera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Nie no do parsera nic nie mam, ale można sobie kod wstrzyknąć GML dowolny ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się