Skocz do zawartości

exp_wymagane *= 1/2


Ghost

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie... Ten kod: if exp >= exp_wymagane (...) exp_wymagane *= 1/2 mi nie działa. Nie wiem dlaczego ;/ Oczywiście kod exp_wymagane *= 2 działa jak należy, jednak z tym wyżej mam problem... Jak to poprawnie zapisać? Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exp_wymagane /= 2?

Nie o to mi chodziło... Chodzi mi o to, żeby pomnożyło mi exp_wymagany na 0.5 (pół tego expa) :)

 

Edit:

Czyli - mam 100 expa. Chcę go pomnożyć na 0.5. 100*0.5=50. A w exp_wymagany*=2 mam 100*2=200. Rozumiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

___________________________________________
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event
for object obj_character:

COMPILATION ERROR in code action
Error in code at line 12:
       exp_wymagany * ( 1/2 ) = exp_wymagany / 2
at position 19: Assignment operator expected.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, Ghost. Podałem Ci jak to matematycznie wygląda, że jeśli mnożysz przez ułamek to liczbę to równie dobrze możesz podzielić przez jego odwrotność. Równie dobrze możesz zapisać:

GML
exp_wymagane = exp_wymagane / 2;
i będzie to samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

popierwsze to najpierw </> a potem =

po drugie nie oto chyba chodzilo

po 3 napisales ze jesli exp jest rowny/mniejszy od wymaganego to lvlup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exp_wymagane=exp_wymagane+exp/2

Dzięki Ci bardzo! :* Tylko ty jedyny zrozumiałeś i dobrze to napisałeś ^^ Jeszcze raz ogramne dzięki :) A te inne sposoby wszystkich up to próbowałem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...