Ghost Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 No właśnie... Ten kod: if exp >= exp_wymagane (...) exp_wymagane *= 1/2 mi nie działa. Nie wiem dlaczego ;/ Oczywiście kod exp_wymagane *= 2 działa jak należy, jednak z tym wyżej mam problem... Jak to poprawnie zapisać? Dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 exp_wymagane /= 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 exp_wymagane /= 2? Nie o to mi chodziło... Chodzi mi o to, żeby pomnożyło mi exp_wymagany na 0.5 (pół tego expa) :) Edit: Czyli - mam 100 expa. Chcę go pomnożyć na 0.5. 100*0.5=50. A w exp_wymagany*=2 mam 100*2=200. Rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 To podzieliło na 2. Czysta matematyka: x * ( 1/2 ) = x / 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_character: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 12: exp_wymagany * ( 1/2 ) = exp_wymagany / 2 at position 19: Assignment operator expected. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 GML exp_wymagane *=.5; O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Lol, Ghost. Podałem Ci jak to matematycznie wygląda, że jeśli mnożysz przez ułamek to liczbę to równie dobrze możesz podzielić przez jego odwrotność. Równie dobrze możesz zapisać: GML exp_wymagane = exp_wymagane / 2;i będzie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 26 Lutego 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 exp_wymagane=exp_wymagane+exp/2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 jejku create obj control GML lvl=1 exp=0 wymagany_exp=40 jak zabijes potworka: GML exp+=10 jak zdobedziesz wymagany exp: GML if exp=<wymagany_exp { lvl+=1 wymagany_exp*=2 } o to chodzilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 26 Lutego 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 popierwsze to najpierw </> a potem = po drugie nie oto chyba chodzilo po 3 napisales ze jesli exp jest rowny/mniejszy od wymaganego to lvlup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 pkt 3:sry...nie ten przycisk...opsknięcie :P 2.A o co chodziło? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 exp_wymagane=exp_wymagane+exp/2 Dzięki Ci bardzo! :* Tylko ty jedyny zrozumiałeś i dobrze to napisałeś ^^ Jeszcze raz ogramne dzięki :) A te inne sposoby wszystkich up to próbowałem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się