patryks143 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Mam kolejny problem związany z "podążaniem". Tutaj jednak jest on chyba banalnie prosty, jednak nie moge sobie z nim poradzić. Chodzi tu o kolizje mojego kamrata z blokiem(przeszkoda lepiej oddaje cel tego obiektu). Gdy kamrat wejdzie w kolizje z blokiem(co zamieżone) zatrzymuje się. Jednak co gorsza już zamarza jak przy kontakcie z ciekłym azotem i tylko obraca się w stronę gracza. Moje kody : W stepie kamrata : mp_potential_step_object(gracz_obj.x,gracz_obj.y,4,0); W create bloku : solid = true; Czego tu brakuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 mp_potential_step_object(gracz.x,gracz.y,1,obiekt_bloczka) tak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się