Skocz do zawartości

Ciąg dalszy "podążania"


Rekomendowane odpowiedzi

Mam kolejny problem związany z "podążaniem". Tutaj jednak jest on chyba banalnie prosty, jednak nie moge sobie z nim poradzić. Chodzi tu o kolizje mojego kamrata z blokiem(przeszkoda lepiej oddaje cel tego obiektu). Gdy kamrat wejdzie w kolizje z blokiem(co zamieżone) zatrzymuje się. Jednak co gorsza już zamarza jak przy kontakcie z ciekłym azotem i tylko obraca się w stronę gracza.

Moje kody :

 

W stepie kamrata :

mp_potential_step_object(gracz_obj.x,gracz_obj.y,4,0);

 

W create bloku :

solid = true;

 

Czego tu brakuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...