Anubarak Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Mam na przykład takiego ludzika: mogę nim obracać o 360 stopni. Chciałbym żeby w miejscu oznaczonym różowym kółkiem wychodziły strzały biorąc pod uwagę jak bardzo jest postać obrócona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Ustaw mu orginy ? File >> Advenced Mode Sprites >> >> Orgins >> ustawiasz tam gdzie różowe kółko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Mimka się nie słuchaj:) Taki problem już się, swoją drogą, pojawił. Pobaw się lenghdirami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anubarak Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 ustawiłem orgin tylko że teraz jak ma się obiekt obracać to się nie obraca wokół własnej osi tylko wokół czubka pistoleta a tak w ogóle to co to jest lenghdir? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Wiadomo, napisałem Ci najprostszy i najgłupszy pomysł, jaki mogłem :) A, żeby było normalnie, lenghdiry, jak powiedział Staś :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anubarak Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 juz wiem co to jest ale jak tego używać?? E:już się dowiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi